Vise fram magen eller skjule den?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Tenker du på når man er gravide eller sånn generelt sett?

Med generelt sett mener jeg som i form av gå med bikini, korte topper og lignende
 
Så fort det var offentlig og magen så ut som en gravidmage elsket jeg å vise den frem ved å bruke tettsittende overdeler :happy:
 
Første svangerskapet var jeg så ung, og følte at folk ugleså meg pga gravidmagen, derfor skjulte jeg den en god stund. Etterhvert gav jeg faen :p

Andre gangen fikk jeg mage så tidlig, og synes det var veldig stas egentlig :) Gledet meg til å bruke alle deilige gradvidklærne jeg hadde kjøpt:) Men gjorde ikke noe spesielt for å verken vise den frem eller skjule den egentlig.
 
Ja, det gjorde jeg. :) Elsket magen (med klær på, må jeg vel si) og babyen som lå inni der. ❤️
 
Viser den fram og er stolt av magen, men det frista ikke å gå i svømmehallen nå i romjula med bare tre uker til termin. Var der i slutten av november og da brydde jeg meg ikke :)
 
Gravidmager er nydelige så jeg synes man stolt skal vise frem magen :) Gleder meg til å få en skikkelig babybump selv♡
 
Stolt frem med magen :happy:
Bærer nok barna mine innover for magen har ikke poppet før ca 7 mnd.. så den korte tiden før fødsel er jeg stolt av magen :happy:
 
Med første skjulte jeg magen . Flere som ikke visste jeg hadde gått gravid. Med nr 2 viste jeg den stolt frem. :joyful:
 
Er i uke 18 nå og har en kul på magen som synes, men er enda ikke komfortabler med å vise dem fram.
Med di to andre klarte jeg vel heller ikke å vise den trygt frma før det var NULL TVIL om at jeg var godt på vei.
5 mnd ++, altså, forbi uke 20

Føler meg bare småtjukk sia den ikke er helt hard enda :p
 
Viste fram det lille jeg fikk av mage :D Stolt av den og jobbet hardt for å få den der ❤️
 
Å ja, jeg elsket å vise frem gravidmagen! Savner den jo nesten litt nå. :Heartpink
 
Når den først synes har man jo ikke akkurat noe valg..
 
Jeg hadde ikke noe behov for det. En mage er en mage :)
 
Back
Topp