Visdomstenner

Tanntrollet09

Forumet er livet
Har du fått alle visdomstennene? Har du trekt noen?

Jeg har bare to visdomstenner, og kommer ikke til å få flere heller. Begge sitter oppi munn, så jeg må mest sannsynlig trekke de etterhvert.

Fått 4, trukket to, operert ut to ( I NARKOSE JA)!!!
Er levende redd tannlegen!!

Tannlegen fortalte meg at den eldste personen de vet av som har fått visdomstenner var 64 år[8D] Det må være en fin alder å få tenner i[8D]

Fått alle 4, og trekt alle 4. Før jeg fylte 18[:D]

Fått 1 og trukket 1, jeg har ekstrem tannlegeskrekk og ble forbauset over hvor fort det gikk å få den ut, tannlegen bare la press på den og vippa den ut med noe som så ut som en meisel... Riktignok med bedøvelse og beroligende innabords, hadde ikke så vondt etterpå heller [:)]
Nå skal jeg snart tilbake til tannkirurg og operere ut en rotfyllt jeksel..... gruer meg!!!!!! [:o] Blir ikke noe beroligende denne gangen nei... [:o]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Tannlegen fortalte meg at den eldste personen de vet av som har fått visdomstenner var 64 år[8D] Det må være en fin alder å få tenner i[8D]

Ja det må være sjelden.. hehe.. Det normale er at en ikke får om en ikke har fått noen av de innen en er 23 år.. men kan jo hende..

Jeg fikk forøvrig ingen..[:)]

Har fått fire, og ikkje trekt nokon av dei.

fått 3 og trekt alle 3 med en gang de kom.

1 som ikke hadde brutt helt igjennom, ble snittet opp og trekt... 1 til som har så vidt kommet opp, men den står "stuck" på en måte.. Gjort det lenge.. Må vel til tannlegen snart[8|]

ORIGINAL: AnaBanana

Nå skremte du meg... Ett sekund her trodde jeg du snakka om de små

Bare LITT tildlig ute

Jeg har fått tre. To er trekt og den ene er nå der enda. Den fjerde er vist ikke der [8D]

Back
Topp