Vis meg ting dere har spraylakkert!

Bamboo

Gift med forumet
JAAA!![:D]
Er spesielt nysgjerrig på hvordan kromlakken blir, hvitt og sort også for den saks skyld.

Shåo mi![:D]

Det blir jo kjempe fint jo![:D]
Kan man spraye hva som helst? Feks IKEA lackbord?
Eller hvordan er dette?

WOW! Så utrolig flotte ting dere har sprayet! [:)]

Shopoholic: Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den kromlakken du bruker?

Kan man bare gjøre dette utendørs? Jeg har en kurv og et speil jeg venter på å kunne spraylakkere. Har vurdert å dra inn svær pappstykke og lakkere nede i kjelleren. Men, det er kanskje ikke så smart?

Btw, kjempe LEKKERT Shopoholic! [:D]

Hva slags lakk bruker dere?
Tar det lang tid? Har prøvd men ble ikke helt vellykka. Men var nok for opptatt av ungene at jeg ble ikke ferdig. (Var ute ja, og det var ungene og[8D])

Omg !! Het var det myyye fint !!!
Nå ble eg nysjerrig, kan man spraye HVA-SOM-HELST med sån lakk ??

så masse fint[:)] flinke dere er..

ORIGINAL: Shopoholic

Den kjøper jeg på biltema! [:)]

Takk[:)]

Var på Biltema før i dag, veldig mange lyse nyanser å velge mellom men endte da opp med en slags hvit til slutt.
Krom var det dessverre utsolgt for, men da prøver jeg den senere[:)]

Nå har jeg ikke prøvd å spraylakke noe enda, men troor at det meste kan lakkes bare materialet
er i noenlunde fast form, altså ikke myk plast f.eks. Ser for meg at det kan skalle av da..

Ellers er det vel bare å sørge for at underlaget er rent og fettfritt, evt matte ned med fint sandpapir.

Men som sagt, dette er bare i teorien for min del altså[8D][:D]

denne gamle stolen... som selvfølgelig er pusst litt på etterpå

disse vinflaskene:

kommer mer imorgen...

må man "grunne" med noe først? eller bare spraye på? (f.ex på blomsterpotter osv?)

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Jannet84

kan man spray male en skjenk/kommode???

Men det er forskjell på og sprayMALE og sprayLAKKERE!
Spraymale er med maling, spraylakk er lakkboks [:D]

Hva bruker du spraylakk til og hva bruker du spraymaling til?

Jeg har sprsyet disse stolene+bord som du ser litt lenger ned i dette innlegget: http://b-living.blogspot.com/2009/11/before-and-after-indies-room-is.html

Brukte grafittispray fra Oslo Kunstmateriell, som har HELE fargespekteret. De koster kr 40,- per boks :) Link finner du også i innlegget ovenfor :)

http://vakreverden.blogspot.com/search/label/F%C3%B8r%2Fetter

her har du noen av mine sprayresultater!

hehehehehe før/etter har blitt forkortet til fetter på adressa *fnis*

Igjen, WOW!!![:D] Helt utrolig hvor flott det blir av en så "enkel" forandring[:)]

Må si jeg ble litt inspirert til å gå løs på de trehvite Ikeamøblene til junior når jeg så resultatet av ditt prosjekt, IndieogStellasmamma.[:)]

Hva slags grunning bruker dere forresten?

Back
Topp