Vis meg støvlene dine!

kaosfest

Glad i forumet
Vet ikke hvilken type jeg skal velge...
Har Ilse Jacobsen regnkåpe, men lurer på om det blit litt too much med støvler i samme merke..?
Hvilke andre merker er tøffe/fine?

Jeg hadde noen drit kule prikkete støvler. Mannen synes de var drit stygge så når han rydda boden og dro på fyllinga tok han de med seg 

Her er det umiddlerbart to ting jeg lurer på; hvorfor i alle dager tror folk at støvler er pene bare fordi noen har bestemt at de skal koste mye penger, og hvem i alle dager er det som kaster andres ting fordi de ikke liker tingenes utseende? Småsjukt x 2.

Nedsig skrev:
Her er det umiddlerbart to ting jeg lurer på; hvorfor i alle dager tror folk at støvler er pene bare fordi noen har bestemt at de skal koste mye penger, og hvem i alle dager er det som kaster andres ting fordi de ikke liker tingenes utseende? Småsjukt x 2.

Vel, jeg har ikke sagt at f.eks Ilse J. støvler er pene fordi de koster mer enn andre.
Er heller ikke det som avgjør hvilke støvler jeg skal ha.
Vil ha noen JEG liker, og trenger tips så jeg har litt å velge i. Thats it.

Jeg har sorte, langskaftede Hunterstøvler.

Du burde google Blæst støvler, de er super stilige. Å foreløpig er de ikke  å finne på annenhvert menneske du treffer på gaten :-)

Vesle Helmine skrev:
Du burde google Blæst støvler, de er super stilige. Å foreløpig er de ikke  å finne på annenhvert menneske du treffer på gaten :-)

Takk for tips, de var fine!
Liker disse også... (Timberland)
Sko - Timberland: Welfleet 14inch Wellington W | Utsiden av skoen
Tar mot flere tips jeg;)

Syntes Noa Noa støvlene er veldig søte jeg da=)

Enkle, sorte Trentonstøvler. Skal kjøpe sokker til å ha oppi, sånn Huntertype.

Støvlene er like Hunterstøvler, bare halve prisen.. (499 betalte jeg for mine)

Back
Topp