Vis meg hva du syr/strikker/hekler til spiren

En tråd i 'Desember 2020' startet av Kantarell, 5 Apr 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Eplete Elsker forumet Marsmellows-15 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Å, det er så kjedelig! Synes det er mange oppskrifter der ute som er unødvendig vanskelig forklart. Men sånn er det vel gjerne når hvem som helst begynner å skrive og selge oppskrifter.

• Enig Enig x 1
  2. Pisil Gift med forumet Sommerfuglene 2017 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Helt enig! Så mange rett og slett dritdårlige oppskrifter, og det dreper jo all strikkeglede. Prøver å holde meg til de litt garva oppskriftsmakerne, som PetiteKnit, Strikkelisadesign o.l., som har gjennomarbeidede og gode oppskrifter. Det minsker irritasjonsmomentene betraktelig :rolleyes:

• Enig Enig x 1
  3. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Fikk strikket 10 pinner til før det stoppet opp igjen. :facepalm:

Designeren har for det første tre ulike diagrammer som heter det samme. I tillegg står det skrevet en hel del tekst, og kortversjonen er «strikk etter diagrammet, men på pinne 1 skal du gjøre sånn og på pinne 7 skal du gjøre slik». Altså, hvorfor kunne ikke bare diagrammet bli tegnet som det skal strikkes?! Jeg anser meg selv som en dreven strikker, men her er det mulig jeg kommer til kort altså. Nesten verre en Garnstudio-oppskrifter det her...

• Morsom Morsom x 2
  4. Førstegangs94 Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Fordelen med at mini i magen er treig - rakk å bruke opp et nøste med restegarn på en liten shorts. Krysser fingrene for at han er gira på å komme ut og få den på!

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  5. Enuventetoveraskelse Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Ventestrikk :Heartbigred 20201220_144142.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 6
    • Nyttig Nyttig x 1
  6. Førstegangs94 Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. PiluttaPilutta Elsker forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

1 år siden denne tråden ble startet:eek:
    Noen av dere strikkekyndige damer som vet hvor man kan få tak i oppskrift på disse strikkeklærne med Mummitrollet?:)

8. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Sandnessund har i alle fall hatt et hefte, men skulle ikke forundre meg om det er utsolgt «overalt». https://www.sandnes-garn.com/media/files/9243/SG_1519_Mummi_oppslag.pdf

9. PiluttaPilutta Elsker forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Del denne siden