Vis meg ditt stellebord :-)

ÅÅh har ikke på plass enda, men her
Håper jeg det kommer
Mange fine bilder :D

Vi har to. Det øverste har vi på badet, der har vi vaskekluter (lilla til rumpe, hvite til ansikt), tørre engangsservietter, bleier, kremer og salver, smokker, våtservietter, håndduker, antibac og babyolje, og badekar.

Det nederste har vi på hennes rom, det bruker vi hovedsakelig til klesskift, og noen tissebleier. Der har vi pysjer, hårpynt, siklesmikker og annet dill, sengetøy, bleier, våtservietter, fuktighetskrem, påfyll til stellebordet på badet (alt av ekstra bleier, servietter osv), gulpekluter, og under har jeg lagret klær som er for store. :)

Vedlegg

• 1425949575778.jpg
    1425949575778.jpg
    41,1 KB · Visninger: 89
  • 1425949591349.jpg
    1425949591349.jpg
    47,4 KB · Visninger: 91
Er så rotete der at det tørr jeg ikke:P er så mye klær i hyllene under..ellers er det bleier, såper, kremer, håndkle og kluter, pluss litt småting som nesesuger, saltvannsdråper o.l

Dette har vi oppe på soverommet hans. Blir ikke så mye brukt, for han er sjelden oppe om natta. Hender vi skifter ei tissebleie der. I skuffene under har vi klær som enda er litt store, sengetøy, og diverse som vi ikke har tatt i bruk enda. I hylla ved siden av har vi noen bøker, små vareprøver på salver og liknende.
ImageUploadedByBV Forum1425967048.628666.jpg
Det andre stellebordet får jeg ta bilde av når jeg har stått opp.

Last edited:
Litt mer hverdagsrot på badet ;) badeolje og liknende i vinduet, termometeret, engangskluter, olje og litt annet diverse i hyllen på siden. I skuffene er det håndklær, bleier, ammeinnlegg til mor, alt annet småtteri vi måtte trenge og klærne hans.

ImageUploadedByBV Forum1425976727.448785.jpg

Dette har vi oppe på soverommet hans. Blir ikke så mye brukt, for han er sjelden oppe om natta. Hender vi skifter ei tissebleie der. I skuffene under har vi klær som enda er litt store, sengetøy, og diverse som vi ikke har tatt i bruk enda. I hylla ved siden av har vi noen bøker, små vareprøver på salver og liknende.
Vis vedlegget 107370
Det andre stellebordet får jeg ta bilde av når jeg har stått opp.
Åhh...dette hadde jeg til mine to første barn også...var sååå fornøyd med det :) Nå har vi Stokke stellebordet :)

Åhh...dette hadde jeg til mine to første barn også...var sååå fornøyd med det :) Nå har vi Stokke stellebordet :)
Veldig allright ;) Vi har arvet det etter min kusine som har brukt det på to barn, like fint :)

Back
Topp