Vis meg din vogn!

4420_115048566468_3454252_n.jpg

Kjempe fornøyd :D jeg brukte bagdelen i 8-9 mnd å vasket den bare 1 gang utvendig bare for at jeg følte den trengte en vask, ikke for at den egentlig trengte det :) men sportsdelen er litt mer "dum" siden den er hvit, så annbefaler deg å ikke bruke fottrekket når det er sørpe/søle vær før det ble skittent bare du så på en søle :p men ellers suuper fornøyd ! Anger på at jeg solgte den :(

Godt å høre :) Må vell være litt mer forsiktig når man har på sportsdelen ja.. Menmen, en får bare være ekstra påpasselig. Og være innstillt på det på forhånd at det faktisk kan bli noen flekker..den er jo tross alt HVIT! :P

Vi har akkurat fått denne i hus:

Vedlegg

• light_gray.jpeg
    light_gray.jpeg
    98,8 KB · Visninger: 9
ImageUploadedByBV Forum1362466165.903345.jpg jeg har denne :-) Emmaljunga City Cross svart "skin" :-)

ImageUploadedByBV Forum1362466251.190930.jpg og samme i sporta vogn :-) med stelleveske i samme stil :-))

Hehe, vi kjøpte denne pga jeg visste at den holder lenge, å at vi SKULLE Bruke den uansett til neste mann. har jo 10 års garanti på den også :D

Så jeg har ikke tittet eller brydd meg om å titte på ny vogn.
Jeg tror ikke jeg tenkte på flere unger jeg enn jenta jeg venta første gangen da jeg kjøpte lilla bag! Men så lenge jeg brukte den på gutten også, burde jeg ihvertfall bruke den at denne gang når det blir enda ei jente :) Er jo liksom litt jentefarge pån :) Tenkte mest på ny vogn siden dette barnet er med en ny barnefar og jeg tenkte kanskje at han ville ha ny vogn til sitt første barn og at jeg trodde bf til de to andre syns det var rart om vi brukte samme vogn som vi hadde til hans barn.. Men hverken den eine eller andre faren høres ut til å ha no problem med det, så da fikk jeg ikke brukt det som no unnskyldning heller da :p

Jeg vil også ha lilllllllllaaaaaaaaa....
Skal kjøpe bag til MB jeg, men ser ikke ut som det finnes lilla :(
Jeg er kjempefornøyd med den fargen og er gla jeg kjøpte den fargen da det var mulig ! Nå har jeg lyst på nytt sportstrekk nå, men er jo så dårlig utvalg der også ! Angrer på at jeg ikke kjøpte ett ekstra den gangen vi kjøpte vogna ! Da var det jo såå mye fine farger og mønster ! :)

Jeg er kjempefornøyd med den fargen og er gla jeg kjøpte den fargen da det var mulig ! Nå har jeg lyst på nytt sportstrekk nå, men er jo så dårlig utvalg der også ! Angrer på at jeg ikke kjøpte ett ekstra den gangen vi kjøpte vogna ! Da var det jo såå mye fine farger og mønster ! :)

Sjønner jeg godt, litt kjedelige farger nå synes jeg..

Back
Topp