Vis meg din vogn!

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Vet ikke om det er en sånn tråd, men fikk lyst til å lage en :)

Jeg skal ha en Emmaljunga city cross! Det ble den etter mye om og men. Deilig å trille.
Koster litt over 9000 kr ny der vi kjøpte den, men jaja.. sånn er det :)

Hvilken vogn skal du ha da?

Vedlegg

• City cross lysegrå.jpg
    City cross lysegrå.jpg
    43,5 KB · Visninger: 69
Har denne vogna, må bare kjøpe bag til den :) Elsker den som sportsvogn, så håper den er like god med bag

451906-12-1341945050163.jpg

Har ikke fått den ennå, men skal vise når jeg får den :) det er en emmaljunga city cross black celebrasjon bag og en vinrød sportsdel :)

jeje.jpg
Vi har kjøpt denne.. Baby Merc.. Hadde aldri hørt om merket før.. så vi var veldig skeptiske.. Men leste mye om den på nett og kontaktet levrandøren.. Vi bestemte oss for å prøve, siden vi kunne sende den tilbake og få igjen pengene hvis ikke vi likte den =) Da den kom ble vi veldig overrasket.. Den var mye finere enn på bildet vi hadde sett på nettet. Pluss at det virker som det er god kvalitet også er det god plass.. Var både bagvogn, sportsdel og bilsete i et. Bilsetet kan også festes på understellet til vogna.. Og det er veldig enkelt å skifte fra bag til bilsete osv. =)

Vis vedlegget 6479
Vi har kjøpt denne.. Baby Merc.. Hadde aldri hørt om merket før.. så vi var veldig skeptiske.. Men leste mye om den på nett og kontaktet levrandøren.. Vi bestemte oss for å prøve, siden vi kunne sende den tilbake og få igjen pengene hvis ikke vi likte den =) Da den kom ble vi veldig overrasket.. Den var mye finere enn på bildet vi hadde sett på nettet. Pluss at det virker som det er god kvalitet også er det god plass.. Var både bagvogn, sportsdel og bilsete i et. Bilsetet kan også festes på understellet til vogna.. Og det er veldig enkelt å skifte fra bag til bilsete osv. =)

Har bare hørt godt om den vogna :) så var den mye finere enn de jeg har sett før :kr

Har bare hørt godt om den vogna :) så var den mye finere enn de jeg har sett før :kr

Åå.. Så godt å høre =) Ja, fargen var ganske annerledes enn den vi så bilde av (Veldig positivt) =) Nå har jeg jo ikke prøvd den ut med noen oppi, men den er veldig enkel og grei.. God å trille og masse ekstrautstyr! Og myye billigere enn de kjente merkene =) Virkelig å anbefale hvis det er noen på vognjakt der ute =)

Har både emmaljunga edge duo:

kolyaski-universalnie-_2-v-1_-emmaljunga-edge-duo-combi_shassi-sport_-10.png.jpg

og mountain buggy urban jungle som sportsvogn og skal kjøpe bagen. Så det er den vi skal bruke i sommer og utover høsten.
images

Her er min vogn ! Samme som jeg har brukt til de 2 andre også:) Tenkt mye på å kjøpe ny vogn denne gangen, men har kommet frem til at denne er like fin til å brukes denne gangen også, så skal vi heller kjøpe nytt trekk til sportsdelen :)

Vedlegg

• IMG_0695-2 (640x480).jpg
    IMG_0695-2 (640x480).jpg
    186,8 KB · Visninger: 61
Har alt.

Kjøpte det før vesla kom. SUPER FORNØYD jeg :D
Så bra.. Begynner å bli mer og mer sikker på at det var lurt nå =P Hehe.. Vi har også sportsdelen, men den har vi satt oppe så lenge, siden vi ikke blir bruken den i starten =)

Vis vedlegget 6479

Den var kjempe fin! :) mye betalte dere?

Jeg liker edge + mondial duo veldig godt!
Eneste grunnen til at edge ikke ble valgt er pga tyngden på sportsdelen.
Iiik, gleder meg til å få vognen i hus!! Bare 14 dager til :)

Den var kjempe fin! :) mye betalte dere?
Ehm.. Mener det ble 6100 ink. frakt! Da var det bagdel, sportsdel og bilsete (og understell selvfølgelig) Også var det regntrekk, hjulbeskyttere, myggnett, parasoll, fotposer til båre bagdelen, sportsdelen og bilsetet. Eget myggnett til bilsetet. følger med ekstra trekk til å ha inni vogna i ull til vinteren. Voxipose og stellebag med avtagbar stellematte.. Tror det var alt =P Du kan velge mellom mange forskjellige dekk og den finnes i massevis av farger =) Vognpakka koster 5499, vi valgte voxipose som tillegg på vogna og fikk den da til 649. De sender den hvor som helst i Norge for en og samme pris, men husker ikke prisen.. Var under 200 kr tror jeg. =) Vi hadde masse kontakt med levrandøren, så fikk litt avslag i prisen.. Aner ikke hvorfor, men gubben er så sinnsykt pratsom, så han fikk sikkert snakka seg til no =P

Back
Topp