Vis meg din test i rugetiden!

Vilje35

Glad i forumet
…jeg lider i påvente av å kunne starte testing selv, så derfor: vis meg din! :) Skriv gjerne hvilke(n) rugedag den ble tatt og hva du har/hadde satt inn (2-,3-,4-dagers, blasto…)

:)

…jeg lider i påvente av å kunne starte testing selv, så derfor: vis meg din! :) Skriv gjerne hvilke(n) rugedag den ble tatt og hva du har/hadde satt inn (2-,3-,4-dagers, blasto…)

Et tips: Om du bruker søkefunksjonen og søker på "test" eller "hcg" får du opp en haug med bra tråder :)
Jeg har funnet mye nyttig informasjon på den måten.

tallene som står på er DPO. Satte inn 5 dagers blasto, så den øverste er tatt på rugedag 4 og den nederste dagen før IKM :)

5AD5AB93-3620-4A63-905C-DC95C0915869.jpeg

Satt inn 5 dagers 5 dpo :)

Fikk negativ test 9 dpo, og svak positiv 10 dpo.

C54C855F-0FD2-4594-8C6E-DFCD484C1458.jpeg

Satte inn 5-dagers.
Tallene i rødt er DPO. Starter altså testing rugedag 2. Frysforsøk, så ikke noe som skulle testes ut. To ulike tester DPO 12. Stort sett er det RFSU test ofte som er brukt.

Halvgått svangerskap med denne lille eskimoen nå. :love7
.Screenshot_20211212-232848_Premom.jpg

Satte inn 5-dagers.
Tallene i rødt er DPO. Starter altså testing rugedag 2. Frysforsøk, så ikke noe som skulle testes ut. To ulike tester DPO 12. Stort sett er det RFSU test ofte som er brukt.

Halvgått svangerskap med denne lille eskimoen nå. :love7
.Vis vedlegget 373073
Dag 15 var forresten IKM, og dag 20 dagen etter test-dato. Tok digital test dag 17, som jeg sendte til klinikken.

Back
Topp