Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gnir de inn med litt sitron jaMen når dere deler eplene må de da bli helt brune innen de skal spises? Eller gnur dere de inn med sitron?
10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
Friske barn sultar seg ikkje nei, men sjølv friske barn blir trøtte og uopplagte og mindre lærevillige om dei går heile skuledagen utan mat. Det hjelper ikkje på lærelysten på skulen om dei et mat nok for to måltid til middag, det er ikkje så vanskeleg å forstå.Jeg mener ikke å krangle altså, og jeg er helt med på den "sunnere" delen. Men hvorfor skal man friste barna til å spise mer? Friske barn sulter seg da ikke, og jeg ønsker ikke at barna mine spiser mer enn til de er mette!
Det raslar nok litt rundt ja, men så lenge ting held seg i sine rom, bryr ikkje ungane seg om det. Hadde det derimot blitt blanda med ting frå andre rom, hadde i alle fall ikkje førsteklassingen min ete...Så mange gode matpakker
Men lurer på hvordan får dere alt til å bli liggende på plass, etter å ha blitt ristet i ranselen noen timer?
Selv om matboksen deres har små rom blir det ristet.
Kjempemange fine matbokser herMen skjønner ikke at det er nok mat? Her må eldste vår på snart fire få fire brødskiver + frukt og grønt, og yngste på et år må ha tre brødskiver + frukt/grønt. Det er til to måltider i barnehagen (lunsj og frukt/brødmåltid i tre tida), så kanskje det går greit med mindre når det er til skolemåltidet. Eller er det bare jeg som har fått to matvrak
![]()
Tredjeklassingen sin matboks pleier dessverre ofte å komme heim igjen med polarbrødet/skjeva liggande igjen, han et ofte berre frukt og grønt. Tar ikkje med meir enn det han et på ein god dag, det verkar berre "overveldande" på han med så mykje mat - og dessutan må eg kaste det når han kjem heim. Han går ikkje på SFO, så han treng berre mat til lunsj på skulen.Kjempemange fine matbokser herMen skjønner ikke at det er nok mat? Her må eldste vår på snart fire få fire brødskiver + frukt og grønt, og yngste på et år må ha tre brødskiver + frukt/grønt. Det er til to måltider i barnehagen (lunsj og frukt/brødmåltid i tre tida), så kanskje det går greit med mindre når det er til skolemåltidet. Eller er det bare jeg som har fått to matvrak
![]()
Tredjeklassingen sin matboks pleier dessverre ofte å komme heim igjen med polarbrødet/skjeva liggande igjen, han et ofte berre frukt og grønt. Tar ikkje med meir enn det han et på ein god dag, det verkar berre "overveldande" på han med så mykje mat - og dessutan må eg kaste det når han kjem heim. Han går ikkje på SFO, så han treng berre mat til lunsj på skulen.
Førsteklassingen et ikkje mykje ho heller, men ho har gjerne to matboksar med seg, ein til skulen og ein til SFO (eller ho har ein todelt boks der halvparten er til skulen og halvparten til SFO. Ho snakkar så mykje at ho aldri i verda hadde hatt tid til å sette til livs to skjever i løpet av lunsjtida...
Mine er matvrak. De spiser mye. Men på skolen har de ikke tid til å spise. Så det må være kjapt og enkelt.
Mange barn spiset jo frokost på sfo og på sfo etter skoletid. Så det er iløpet av 8-14 de spiser lunsj på skolen.
Så derfor kan det se lite ut, kontra det dine barn spiser nå![]()
Det var lurt med pitabrød! Skal huske det når ungane finn ut at dei er leie av polarbrød...Ikke så fancy schmancy men det er da noe
fra mobil'n![]()