Vis fram barnerommet!

Kiwi78

Elsker forumet
Holder på å lage rom til minigutten, og siden jeg er sykt misunnelig på det kule Hinkel pinkel rommet til MammaKarri sin lille pjokk, så vil jeg gjerne se deres også! Skal legge ut bilder av mini sitt rom så snart det er ferdig. Mangler gardiner og innredning enda.

Har ikke barnerom vi[&o] Leilighet med bare 1 soverom..
Liker å fantasere om hvordan jeg ville innredet det da[:)] Eller om hvordan jeg SKAL innrede det når vi flytter[:)]

her har vi malt barnerommet[:D] men den domme tapeten gjer at det ser blå/lilla ut[&o] sambo kjøpte ny blåfarge å malte på . Da blei det putselig grønn[:'(] Ka so feiler den TAPeTEN[&o] so vi holder forsatt på:)

Jeg er jo veldig på show off om dagene, så her er vårt nyeste[:)]

Nyyyyydelig, riskorn!!!!! *misunnelig herifra og til månen*

ORIGINAL: lille trille09

JEIIIII!!!!! Takk! Jeg er veldig stolt, for jeg er egentlig det mest upraktiske vesenet på kloden! Jeg er sånn som sliter med å pakke i posene etter jeg har handlet, fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg skal legge tingene sammen for å få plass til mer enn tre ting. I går kjøpte jeg pizza og 3 liter melk, og måtte bære pizzaesken utenom f.eks. Så jeg blir så stolt når andre synes det jeg har gjort er fint[:)]

Fru Riskorn,det var såå nydelig!
Jeg ELSKER den lillafargen!!
Skikkelig søt!!!
*gleder meg til jeg får en jente og*

synes det var kjempefint Fru riskorn[:D][:D]flink du er[:D][:D]

Det som skal bli barnerom er nå hobbyrom til far i huset... såe blir sikkert enda en stund til vi får gjort noe med det rommet :p

ORIGINAL: Fru Riskorn

JEIIIII!!!!! Takk! Jeg er veldig stolt, for jeg er egentlig det mest upraktiske vesenet på kloden! Jeg er sånn som sliter med å pakke i posene etter jeg har handlet, fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg skal legge tingene sammen for å få plass til mer enn tre ting. I går kjøpte jeg pizza og 3 liter melk, og måtte bære pizzaesken utenom f.eks. Så jeg blir så stolt når andre synes det jeg har gjort er fint[:)]

Noe av det søteste jeg har hørt!

Barnerommet her er et eneste stort roterom...[&o] Jeg klarer ikke å holde det ryddig, sååe blir ingen bilder her før jeg får dingla meg til å rydde litt...

Fru Riskorn: Kjempeflott rom! Elsket de rammene!

åå, sånn er jeg å[:D] Sliter skikkelig med å pakke varer! Sambo har tatt fra meg selvtilliten ang det der[8|] For han er såå flink til å pakke varer...

Det skal gjøres div. på barnerommet, så har ingenting å vise frem. Men jeg har planen klar i hodet mitt[:)]

Er ikke all verden, men jeg har malt selv, flyttet skapet (som sto midt på inntil veggen[8|]) og lagt gulvbelegg og lister selv [:D]

Jeg er PANDA gal [:D] Pandabamse i bilen, smokkeholderbamse panda osv..

Her er rommet til jentene mine da. Er litt lite plass til hyller og skap så vi gjør det beste ut av det.
Og for ikke å snakke om gulvet som er helt forferdelig. Det er ikke helt ferdig enda, men de koser seg for det [;)]

Har også en bokhylle på samme vegg som babysenga, men gadd ikke ta bilde av den [;)]

ORIGINAL: pandalise

Er ikke all verden, men jeg har malt selv, flyttet skapet (som sto midt på inntil veggen[8|]) og lagt gulvbelegg og lister selv [:D]

Hehe, tror kanskje du må ut å handle bleier snart, ser det snart er tomt? [8|]

[8D]

Sætt rom [:)]

ORIGINAL: FrøkenFryken

ORIGINAL: pandalise

Hehe, tror kanskje du må ut å handle bleier snart, ser det snart er tomt? [8|]

[8D]

Sætt rom [:)]

Haha, ja, fanken å! Jaja, får dra ut senere [8D]

ORIGINAL: lnie

Noe av det søteste jeg har hørt!

SIGN!!!

Rommet var heilt fantastisk!! Kanskje du kan adpotere Mali vist deg sku skje meg nåke [:)]

Så flotte rom da!!!! Jeg måtte ofre hobbyrommet mitt for minimannen i denne omgang, men innså at med lite nattesøvn ble det lite tid til hobby alikevel!

Grrr, hvorfor får jeg ikke til å legge ut bilder da+??????????

Fant denne tråden, så her er bilder av Amalie sitt rom sånn som det er akkurat nå. Hun har akkurat begynt å sove der inne. Tenkte å ha et Stooort bilde som dekker det meste av den ene veggen der hvor sengen står, sånn plakattapetbilde greie lissom... [:)]

Back
Topp