Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: lille trille09
Nyyyyydelig, riskorn!!!!! *misunnelig herifra og til månen*
ORIGINAL: Fru Riskorn
JEIIIII!!!!! Takk! Jeg er veldig stolt, for jeg er egentlig det mest upraktiske vesenet på kloden! Jeg er sånn som sliter med å pakke i posene etter jeg har handlet, fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg skal legge tingene sammen for å få plass til mer enn tre ting. I går kjøpte jeg pizza og 3 liter melk, og måtte bære pizzaesken utenom f.eks. Så jeg blir så stolt når andre synes det jeg har gjort er fint[:)]
JEIIIII!!!!! Takk! Jeg er veldig stolt, for jeg er egentlig det mest upraktiske vesenet på kloden! Jeg er sånn som sliter med å pakke i posene etter jeg har handlet, fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg skal legge tingene sammen for å få plass til mer enn tre ting. I går kjøpte jeg pizza og 3 liter melk, og måtte bære pizzaesken utenom f.eks. Så jeg blir så stolt når andre synes det jeg har gjort er fint[:)]

ORIGINAL: pandalise
Er ikke all verden, men jeg har malt selv, flyttet skapet (som sto midt på inntil veggen[8|]) og lagt gulvbelegg og lister selv [:D]
![]()
![]()
Jeg er PANDA gal [:D] Pandabamse i bilen, smokkeholderbamse panda osv..
ORIGINAL: FrøkenFryken
ORIGINAL: pandalise
Er ikke all verden, men jeg har malt selv, flyttet skapet (som sto midt på inntil veggen[8|]) og lagt gulvbelegg og lister selv [:D]
Jeg er PANDA gal [:D] Pandabamse i bilen, smokkeholderbamse panda osv..
Hehe, tror kanskje du må ut å handle bleier snart, ser det snart er tomt? [8|]
[8D]
Sætt rom [:)]
ORIGINAL: lnie
Noe av det søteste jeg har hørt!