Virus på msn

Apeloffen

Forumet er livet
Jadda.. tydeligvis fått ett virus på msn her.. Helt uten videre har jeg liksom skrevet " lol this picture was funny" eller noe, til flere på lista mi.. sikkert alle.. samtidig som jeg liksom har sendt ei fil av dette picturet da... Msn klikka skikkelig her, og det er flere nick jeg liksom ikke får klikka meg inn på for å starte en samtale.. Tenkte jeg skulle si unnskyd for det "jeg" hadde prøvd å sende over osv..at det ikke var min feil.. Jaja.. Morro dette da.. Gubben som fixa opp`PC`n til tipp topp her om dagen...[8|]

Så hvis jeg har noen på msn herfra, så sorry [&o] Håper ikke det viruset blir videresendt hvis de ikke tar imot denne fila da....

Enn om du fjerner hele programvaren på Uninstall eller Legg til/Fjerne programmer... også laster du ned MSN pånytt igjen:)

Vet det er flere virus ute å går på msn, jeg ble gudskjelov advart her før jeg trykket på en virus link til msn block checker.

ORIGINAL: Schmoopy

Vet det er flere virus ute å går på msn, jeg ble gudskjelov advart her før jeg trykket på en virus link til msn block checker.

jess, det gjorde jeg.. trykket altså... For en måneds tid siden... Derfor gubben nettopp har fixet maskinen.. Men denne gangen er det søren meg ikke min feil...Jeg har ikke gjort noe galt her...[;)]

Gubben får ta en titt på det i morgen da.. for jeg har ikke peiling på sånt her....[:o]

ORIGINAL: ~~Wenche_tutla~~

ja jeg har ei vennine som "sender  beskjeder heile tiden på engelsk om at jeg MÅ åpne noen kule ting hun har sendt meg.. har aldri åpnet dem og hun har ikke peiling hva  jeg mener når jeg forteller d til henne... og d  er sånn kopi  greier...sendes jevnlig .. på engelsk og samme 3 settnignene  heiletiden

ja det er sånn her... ei setning og en sånn kopi sak...Kjipern, for det er nok sikkert irriterende for folk på lista mi...[&o] Og jeg liker jo ikke å irritere folk vettu...[X(]

jeg har ikke msn lengere. for det er så mye virus og trojanere der.. fikk maskina mi ødelagt to ganger av msn.. [:(]

ORIGINAL: tittilotta

jeg har ikke msn lengere. for det er så mye virus og trojanere der.. fikk maskina mi ødelagt to ganger av msn.. [:(]
bare å la være å laste ting fra msn [;)]

er ikk lenge siden jeg fikk mld fra en om at jeg skulle sjekke hvem som slettet meg fra msn - kunne ikke brydd meg mindre om slikt...![8D] Har også mottatt mld om funny stuff flere ganger.. er bare å la være å trykke[:D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Men kommer det opp at du har skrevet det til folkene oxo?

Hos deg liksom?

jepp... Var ei venninne som viruset var skikkelig hypp på i gårkveld, sku sende det avgårde hele tiden. Og Jeg skrev beskjed til henne om at hun ikke måtte ta imot og åpne. Men så sår jeg opp nå i dag, og ser at "jeg" har skrevet "looooooooooooooooool[:D]" på msn til henne... og "looook[;)]" Og hun har tatt imot og åpnet. Så det er jo nesten som om noen har tatt over msn min og sitter å skriver for meg....

ORIGINAL: Apeloffen

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Men kommer det opp at du har skrevet det til folkene oxo?

Hos deg liksom?

jepp... Var ei venninne som viruset var skikkelig hypp på i gårkveld, sku sende det avgårde hele tiden. Og Jeg skrev beskjed til henne om at hun ikke måtte ta imot og åpne. Men så sår jeg opp nå i dag, og ser at "jeg" har skrevet "looooooooooooooooool[:D]" på msn til henne... og "looook[;)]" Og hun har tatt imot og åpnet. Så det er jo nesten som om noen har tatt over msn min og sitter å skriver for meg....
jeg fikk samme for 2 år siden![X(] holdt på LENGE... msn var helt klikk! logget meg av til slutt[&:]

Back
Topp