Virus på balansenerven

Sesje

Forelsket i forumet
Noen som har hatt det?? Hvor lang tid tok det før du ble kvitt det i såfall? Jeg har hatt det i en og en halv uke nå, og jeg holder på å bli sprø!!!![:'(] Kan ikke bevege meg uten at jeg blir kjempesvimmel og kvalm!! Føles ut som om jeg er på en vuggende båt hele tiden![:'(]

Jeg gikk sjukmeldt et år pga det, og jeg hadde det ikke så sterkt som deg.
Tror det er værst på starten, så blir det gradvis bedre[:)]

[:)]Jeg har ikke hatt det ,men min eldste sønn har hatt det - i to omganger for sikkerhets skyld...
Første gang var han 2,5 år - og var dårlig i ca 5 mnt. Andre gang var han 13 år ,og fikk virus på balansenerven sammtidig som han ble storebror. Var utrolig slitsomt ,fordi han "datt om" på flate gulvet - eller i trapper -eller hvorsomhelst. Han kunne ikke bære på lillebroren pga. de plutselige anfallene av svimmelhet. Det varte en 6 -7 mnt. Men anfallene kom skjeldnere etter hvert.[;)]
God bedring og lykke til!

Dytt

Off håper virkelig ikke at jeg må gå rundt å være svimmel i mange måneder...[:(]

Nei ikke krystaller.. dette her er et virus som har satt seg slik at det forstyrrer balanseorganet visst nok..

Jeg har hatt det, gikk over etter ca 1-2 mnd ca.

Stakkar deg, du må ha god bedring håper du snart blir bedre. Er grusomt å ha virus på balansenerven.

ca to mnd før jeg ble helt frisk.. [:)] en mnd hvor det var helt ille![&:]

god bedtring!! det er ikke noe moro!![&:][:)]

har aldri hatt det, men vil bare ønske deg goooood bedring, og håper du blir frisk før bryllupet ditt[&:][&:][:)]

hos meg varte det i 2 uker....
viste seg at jeg hadde b12 mangel og jern mangel i tilegg så etter jeg begynte på medisner for det hjalp det godt på..

Jeg har hatt det, og jeg hanglet og var svimmel i over 6 mnd...[&:]

Kan jeg spørre om en ting - hvordan fant de ut at du hadde det? Blodprøver og sånn, eller?

Jeg går rundt og er svimmel og kvalm og har gjort det i noen uker og det går liksom ikke over. Har vært hos legen og tatt masse tester, men foreløpig ble vi ikke noe klokere, så jeg ble sykmeldt ei uke for å se om det hjalp [8|][8|]

ORIGINAL: Fleur

Kan jeg spørre om en ting - hvordan fant de ut at du hadde det? Blodprøver og sånn, eller?

Jeg går rundt og er svimmel og kvalm og har gjort det i noen uker og det går liksom ikke over. Har vært hos legen og tatt masse tester, men foreløpig ble vi ikke noe klokere, så jeg ble sykmeldt ei uke for å se om det hjalp [8|][8|]

Jeg fikk det sånn gradvis. Begynte med at jeg var litt svimmel når jeg bøyde meg ned og reiste meg fort o.l. Fikk feber og tenkte at jeg var svimmel fordi jeg hadde feber og var generelt i dårlig form. Men feberen ga seg og svimmelheten ble bare verre. Dro til legen og han målte bare blodtrykk og crp. Fant ut at jeg hadde en virusinfeksjon og dermed konkluderte han med at viruset hadde satt seg slik at det påvirket balansenerven. Han tok en test for å utelukke krystall-syken. Da skal det visst bli verre om man har hodet i visse posisjoner for da er det noe med krystallene som beveger seg i øret. Jeg er sykmeldt og fått beskjed om å bare ta livet med ro til det går over. Merker at jeg blir verre bare jeg prøver å gjøre littegranne husarbeid feks. Har ikke sjans til å gjøre en dritt!! Holder på å bli sprø!!

Sambo har slitt med det i over 6 mnd nå

Tror det er ganske så varierende hvor lenge man har det.
Har hatt det og det varte i et par uker.

Back
Topp