Virker som snuppa snart slutter å sove...

Cathygirl

Forumet er livet
på dagen! De gangene hun har sovet på dagen den siste uken har vært i bilen i helgen på vei hjem fra ting. Hele forrige uke så sovnet hun aldri i bhg. Lå bare i sengen og slappet av. Lå og kikket og lyttet.
I går prøvde de å ikke legge henne, men da var hun ypersutrete på ettermiddag/kvelden så i dag la de henne en halvtimestid. Hun sovnet ikke, men hun var en helt annen jente i dag enn i går[;)]
Så de ska nok få fortsette å legge henne så hun får roen[:)]

Litt rart om hun slutter med soving på dagen nå! Lille jenta mi blir så stooor jooo![:o][:)]
Sluttet med bleie og nesten sluttet og sove... neste blir tutten...[:o]

Godt eg snart har en ny baby som kan få være liten[:D]

Jeg vet hva du mener, TB også har blitt så stor i løpet av sommeren! Han sluttet å sove på dagtid i juni/juli og nå er tredje bleiefrie-dag over[&:] Det er ikke rart at jeg begynner å haste med å få lagd ny baby...

ORIGINAL: lykkelita*

Jeg vet hva du mener, TB også har blitt så stor i løpet av sommeren! Han sluttet å sove på dagtid i juni/juli og nå er tredje bleiefrie-dag over[&:] Det er ikke rart at jeg begynner å haste med å få lagd ny baby...

Ja, e liksom nå eg kjenner eg ikke e ferdig med babyer enda! Til tross for mye strev til tider så e d så godt når de e små!!
Eg lovet min mor da eg var 6 år at eg ikke sku bli større, men d gikk neimen meg ikke![8D] Og skjønner at hun ikke ville vi sku bli stor den gangen!

matheus sluttet i fjor, når han var 18 mnd.
det var et slit i begynnelsen, men så gikk det seg fint til.
vi var flinke til å legge inn dupper i helgene, slik at han fikk litt energi.

AH har sovet i bhg i dag, men hun hadde en urolig natt med vondt i magen så hun trengte nok d[:)]

Ja det er av og på med soving her og, så snart er det nok slutt. Litt deilig synes jeg at dagen ikke blir så oppstykket [:D]

Har ikke sovet på dagen på over et år. Men frem til hun var 2, så la de henne til å slappe av med puta og tutten i bhg. Etter hun kastet tuttene sover hun enda mindre, bruker 1 time på å sovne om kvelden og våkner tidligere enn vanlig. Har alltid trengt lite søvn denne jenta, å lillesøstera enda mindre:)

Back
Topp