Virker som kvalmen avtar litt....

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Faktisk har jeg hatt ca annehver dag uten kvalme denne uka. Kan jo ha noe med ferie å gjøre, men samtidig så er det jo travelt med en liten fra før. MEN allikvel HURRA!
Har ikke vært voldsomt plaget, men kvalmen har vært der hver dag så det er godt å kjenne at den stikker sin vei....

Håper dere andre slipper unna snart og, irriterende greier altså!

Så bra!!!

Godt å høre at kvalmen avtar! Det er bare pyton med kvalmen.

Jeg er ikke fult så kvalm på dagen heller lenger, men brekker meg og kaster opp hver morgen!!!!! Håper det går over snart. Stresser sånn når jeg kaster opp at jeg stadig sprenger blodkar enten rundt øynene eller på øynene..... Ikke noe særlig fint med blod på øyenhviten!!!!!![:'(][:@][&:][:'(][:@][&:][:'(][:@][&:]

ORIGINAL: Vintergullnr2

Godt å høre at kvalmen avtar! Det er bare pyton med kvalmen.

Jeg er ikke fult så kvalm på dagen heller lenger, men brekker meg og kaster opp hver morgen!!!!! Håper det går over snart. Stresser sånn når jeg kaster opp at jeg stadig sprenger blodkar enten rundt øynene eller på øynene..... Ikke noe særlig fint med blod på øyenhviten!!!!!![:'(][:@][&:][:'(][:@][&:][:'(][:@][&:]

Jaaa.... [:'(][:'(][:'(] Er ikke det granne kjekt!
Så veldig bra at det begynner å bli bra hos deg Tussa og Sofie!! [:)][:)][:)][:)]

Hei dere,

jeg begynte nettopp ferien og slapper av. Da har plutselig ALLE symptomene mine blitt mye "mindre". Dvs.kvalmen, stikkingen i magen og trøtthet...Nervøs for om det kanskje er litt dumt, at det er noe galt...HJELp.

Trekker det tilbake, har vært dritkvalm i gå og i dag [&o]

håper det fortsetter[:)] ingen kvalmne her enda, hadde det heller ikke sist, så satser på at jeg slipper unna[8D]

Back
Topp