Virker som de fleste

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
her til nå har barn fra før! Er jo en stund til enda, men når kjente dere spark og når begynte magen å vise? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Med første kjente jeg spark tiiiiidlig, i uke 14, men med når 2 var det ikke før uke 16. Så håper jeg kjenner det tidligere denne gangen ;) magen derimot.. Med nummer to så fortalte jeg det til familien i uke 8, og da bare fnyste de og spurte hvor lenge jeg hadde holdt det skjult, for magen var veldig synlig. Var hos legen uka etterpå og han mente livmoren indikerte 13/14 uker, så da fikk vi litt panikk og tenkte 2! Men heldigvis så var det bare 1, var visst bare livmora som hadde jobba litt overtid :) så er forberedt på at det kan vise litt fort denne gang også ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Magen popper ut tidlig merker jeg etter at den først har vært gjennom dette før..Nå er d jo meste luft, men vet sist så klarte jeg ikke mine egne bukser lenge..Så blir spent å se nå denne gangen..Ang spark mener jeg at jeg kjente mellom 13-14 uker sist..Var tidlig i hvertfall..
 
Jeg er så spent på om magen kommer til å vises tidlig. Er jo også mulighet for at det bor to der inne, da kommer den sikkert til å bli gigantisk! ;) sist kjente jeg spark rundt uke 18 tror jeg. Fra den dagen var det liv i leiren ;)
 
Eg bar langt bak i ryggen og så e eg overvektig så eg såg egentlig bare ut som eg hadde kost meg ekstra i julen leeeenge!! :P spark kjente eg som bobling først i uke 22? Morkaken låg framfor.. Så håpe både spark og mage kommer litt fortere denne gangen ;)

babyjente 27 Juli ♡
 
På begge guttene kjente jeg spark rundt ordinær ul. & det vil være umulig for meg å vente til uke 12 med å fortelle om graviditeten, for magen vil nok vises før.. Om det er hjerteslag på tidlig ul så sier jeg det nok til arbeidsgiver. For da vil d bli hyppige legebesøk + en ul i uke 10-11 også.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Magen popper ut tidlig merker jeg etter at den først har vært gjennom dette før..Nå er d jo meste luft, men vet sist så klarte jeg ikke mine egne bukser lenge..Så blir spent å se nå denne gangen..Ang spark mener jeg at jeg kjente mellom 13-14 uker sist..Var tidlig i hvertfall..
Ja den oppblåstheten hjelper ikke på nei, er helt grusomt, sliter spesielt på kveldene.. Tror bare jeg må gjemme meg hjemme til vi gjør det offisielt :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
kjente liv tidlig, ca uke 14 mener jeg, men hadde ikke noe mage nesten! var i bryllup 6 uker før terminen husker jeg , i en kjole i xs haha ingen som trodde at jeg var så langt på vei, men vil vel være rart om den ikke kommer litt fortere denne gang? har ul i uke 11,alt for lenge til,men var da alt var vokst på en sånn måte at man kunne se at alt kom til å gå fint mente jm..
 
Ja den oppblåstheten hjelper ikke på nei, er helt grusomt, sliter spesielt på kveldene.. Tror bare jeg må gjemme meg hjemme til vi gjør det offisielt :p


Sent from my iPad using BV Forum
Ja her er d så ille m oppblåstheten at jeg må spise i gooooood tid før jeg skal ut blandt folk:p
 
Med Lille kjente jeg spark i uke 16 :)
 
Back
Topp