Virker som alle er syke?

Surregåsa

Forelsket i forumet
Må bare si at det virker som alle er eller har akkurat vært syke??

Snakker for meg selv også egentlig. Her har vi hatt omgangssyken alle tre..

ORIGINAL: Fornøyd mamma

Ingen sykdom her! *banker i bordet for harde livet* [8D]

Samma her å,HELDIGVIS[:D]

sign..[:D]

vært syk lenge nå jeg men ikke noe jeg merker til!! men har vært forkjøla litt da men mats har vært frisk!!! bank i bordet for det!!

jeg fikk jo kraftig halsbet en torsdag og hadde hatt diare og sambo og adrian fikk omgangssyka på fredagen med diare,så håper at jeg slapp unna spyinga[:'(]d er d værste ja.så fikk pappa omgangsyka med alt og neste dag var d mamma,men hun hadde heldigvis bare diaree hun også[;)]
nå er jeg pottetett i nesa og sår i halsen igjen og går og små fryser litt,brr...og nesa t adrian renner...hans er heldigvis blankt...,mitt er gult[8|][&o]typisk min flaks[&o]

Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor dette alltid kommer rett før jul??

ORIGINAL: smyga

jeg fikk jo kraftig halsbet en torsdag og hadde hatt diare og sambo og adrian fikk omgangssyka på fredagen med diare,så håper at jeg slapp unna spyinga[:'(]d er d værste ja.så fikk pappa omgangsyka med alt og neste dag var d mamma,men hun hadde heldigvis bare diaree hun også[;)]
nå er jeg pottetett i nesa og sår i halsen igjen og går og små fryser litt,brr...og nesa t adrian renner...hans er heldigvis blankt...,mitt er gult[8|][&o]typisk min flaks[&o]

Huff, du har virkelig hatt fult opp!!! Masse god bedring. Pass på å ta vare på deg selv da[;)]

ORIGINAL: Surregåsa

ORIGINAL: smyga

Huff, du har virkelig hatt fult opp!!! Masse god bedring. Pass på å ta vare på deg selv da[;)]

tusen takk for det[:)]
men det kommer ikke som noen bombe at jeg blir syk..etter kyssesyka har jeg så og si ingen imunforsvar[&o]så alt detter på meg...og 3ganger så ille som andre som regel[&o]er egentlig alltid litt forkjølet,men nå er d tett[&:][>:]
ja,ja,blir nok bedre etterhvert[;)]
klem!![:D]

ORIGINAL: IrEnE og MaLiN

hos oss er jeg "syk" akkurat nå.. Helt tett og hatt feber, men ikke hatt i dag, så mest bare veldig forkjøla nå og vondt i bihulene:(
Malin er så og si helt fin, var hos legen nå, og alt hadde løsna i halsen (sist uke sa han hun hadde bronkitt), så da tok kuren det heldigvis[;)]

så bra hun er fin nå[:)]men så kjipt at du har fått det ,er selv helt tett.ønsker deg masse god bedring!!klem fra oss[:D]

Back
Topp