Virkelig morgenkvam

førstegangsmor,endelig:)

Flørter med forumet
Idag har jeg tidligvakt på jobb, det betyr stå opp klokka 06.00 om morningen. Hver gang jeg har denne vakten så er jeg super kvalm og kaster opp hjemme. Kjenner jeg sliter godt på tbane stasjonen også, spesielt med lukter og om noen røyker er jeg dømt til å kaste opp igjen. Slitsom start på dagen!!

Off det høres slitsomt ut.. Kanskje du skulle spurt om å tilrettelegging og begynne litt senere når du føler deg bedre?

Termin 09.februar med første frøet:)

Her fungerer jeg kjempebra på Tidligvakt.. men sjefen har sagt at jeg må bare gi beskjed om jeg trenger tilrettelegging ift arbeidstidene mine.. anbefaler deg å ta det opp med sjefen din :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff, det høres ikke godt ut. Ville forsøkt en form for tilrettelegging når du blir så dårlig av den vakten . Foreslår du snakker med sjefen. Lykke til!

Slenger meg på med de andre her... be om tilrettelegging så du slipper den tidligvakta. Sånn er jeg om jeg må gjøre noe før kl. 12-13 om dagene. Oul er kl. 09.00.... gruer meg allerede! !

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Nei det er slitsomt og en dårlig start på dagen. Jobbet også i barnehage så er ikke den mest gunstige jobben å løpe
på do, spesielt på morningen når man er aleine med barna.

Får ta det opp med sjefen iløpet av uka, mellomvakt og seinvakt går helt fint :)

Takk for fine svar!!

Back
Topp