Virkelig ikke i form..

12 uker allerede? Da har du termin i mai vel? :)
Hjelp, går fort dette nå synes jeg!
Jepps, stemmer det :)
det har vært noen nervepirrende uker, og jeg senker fortsatt ikke skuldrene før jeg vet at alt er Ok på 13 ukers ultralyd. Har hatt 5 av de allerede, ved siste ul for 1 uke siden så jeg en sprellende mini baby:Heartred

Jeg er sykemeldt. Først bare 2 uker, så får vi se. Sliter mye mer med kvalme enn jeg har gjort før :sad015 Fikk heldigvis afipran av legen på mandag som har hjulpet mye. Alt er slit nå

Jeg har vært slapp og sliten siden før jeg visste jeg var gravid. Men nå, uke 7 så kom kvalmen kastet på meg. Ikke kastet opp enda, men konstant kvalm. Slitsomt. Er på tur med folk som ikke skal vite noe om graviditeten enda, så prøver å holde det skjult. Ikke lett!
Huff, nei. Ikke noe godt heller. Du får bare skylde på en forkjølelsen eller noe. Det er i det minste greit på denne tiden av året ❤️ Håper det går fort over❤️

Jeg er sykemeldt. Først bare 2 uker, så får vi se. Sliter mye mer med kvalme enn jeg har gjort før :sad015 Fikk heldigvis afipran av legen på mandag som har hjulpet mye. Alt er slit nå
Huff, ja. Det er virkelig ikke noe greit å ha det sånn.. masse god bedring ❤️ Håper du blir fort bedre☺️

Back
Topp