Virkelig hater..

August12mamma

Flørter med forumet
Å ha så lite symtomer som jeg har. Følels ut som noe er feil... Blir bare mere og mere bekymret for hver dag.. Sist jeg var på ultralyd (22 des) så det jo bra ut( da var jeg 7+3 på vei ), har ikke blødd siden da.( var ufarlig blødning, og hun sa at verdier, mål og hjerterytme var perfekt)

Har ultralyd igjen om 2 uker + første svangerskapskontroll, så gleder meg. Men føles ut som en evighet.. Skjønner ikke hvorfor det er SÅ lite symtomer :S ;//

Forje uke fikk jeg brekninger til tider, spesielt da jeg våknet og stod opp ( men ikke kasta opp)
Jeg springer mere på do, føler et slags trykk, nesetn som jeg må skikkelig tisse, men er mindre enn det kjennes ut som *ler*.

Ellers er det økt koselyst.
Ikke matlyst ( ikke for at jeg er dårlig, siden jeg IKKE er dårlig. men har bare rett og slett ikke matlyst... men tvinger jo i meg mat,såklart.)
magen og bryst har vokst, får jo ikke på meg ene buksa.. og samboer syns brysta har vokst en god del og er mere rundformete enn før ( kan vel si meg litt enig.) Magen klarer jeg ikke og presse inn heller.
Sover veldig godt og tungt om natta.

veldig mye utflod enn før. Så det er vel det som er det mest synelige symtomet mitt :P
Ser jo nesten ut som jeg har små tisset på meg selv..

Har fått strekkmerker også.. Så har jo vokst, og da ikke for at jeg eter mye, men magen har vist strekt seg ut...

Er det normalt og ikke ha no spesielt mere symtomer?
blir ILLE bekymret, og føler dagene går SÅ treige!!

Kjenner jo stikking i dann og vann i magen, og jeg blir så gla da!! Selv om det er ubehagelig!

Nei, jeg syns virkelig at flotte 24 januar kan komme! Etter da skal jeg slappe HELT av!!
men nå kjenner jeg uroen. men tenker, det må jo ha gått bra siden jeg ikke har blødd eller hatt vondt.. -.-

*syte innlegg*

Er en av de som er litt bekymret selv. Men det er en sammenheng med to missed abortions og at jeg har diabetes, så det er større sjans for å miste.

Men jeg har hatt lite symptomer, vært en del kvalm, men veldig uregelmessig. Men jeg var på ultralyd i dag, og så et bankende hjerte, og nå har jeg nesten ingen symptomer. Magen er oppblåst og jeg er sykt trøtt, og litt ømme pupper. Også sånne småting som man kan ha selv om man ikek er gravid.

Går sikkert bra med deg og ska du se!! :) Gudd løkk!

Bare vær glad til :) Jeg ligger strekk ut å sku ønske jeg fikk litt "fri" :P Men hvis du er veldig bekymret så kan du jo prøve å få fremskyndet UL for litt sjelefred :)

Huff, vet jeg ikke burde klage.. Men sist jeg var gravid endte det i spontanabort, men da blødde jeg HELE tiden fra første stund.. Så er nok bare angsten som kommer. Ble så brent sist gang, så har en skikkelig til angst nå, selv om 2 leger sier at det ser bra ut og ikke noe blødninger..

Har tenkt på og få skøvet timen tidligere, men er så perfekt og dra om 2 uker, for da er jeg 12 uker på vei. og da får vi jo evt (forhåpentligvis) bekreftet at alt står til bra. Og da tenkte vi og fortelle folk rundt oss om det. Så har ikke lyst til og skyve det. Uansett, så er det jo ikke lenge til.. Da jeg fikk tilkalling på denne ul, så trodde legen jeg var 1 uke mindre enn det jeg er. så jeg skulle på sjekk i uke 10( som jeg er nå) , men ble skøvet frem 1 uke sist jeg var på ul ( som stemmer godt overens med min beregning).

Men tenker, så lenge jeg ikke har vondt i magen( sånn typisk dårlige smerter) og blødning på noe vis, så vil jeg vente til timen jeg har. for har første svangerskapskontroll 23 jan, og så ul 24jan. Så skal holde meg i skinnet!

Men bare godt og få det ut her heller *ler* kanskje er flere som kan berolige meg med at dem heller ikke har så fryktelig til symtomer -.-

Har lest, det er like vanlig med lite symtomer,som med mange... Så prøver og tenke på det!

:D

Vondt at du skal ha det sånn.. Jeg har også vært bekymret, ikke no artig det nei..
Hadde også sterke symptomer som forsvant.. Men de kom tilbake etter en uke, sterkere som aldri før! Nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg savnet symptomene i det hele tatt, hehe! :-)
Siden du ikke har hatt vondt eller hatt noe mere blødninger så går det nok bra skal du se. :-) Ønsker deg masse lykke til, går fort til 24 januar! :-D

Ingen symptomer nå, ingen symptomer sist. Det er like vanlig å ligge kjempe dårlig i mange måneder som det er å ikke kjenne noen som helst symptomer. Vær glad til sier jeg og. Du har jo vært på UL så da er ting sikkert kjempe bra. Jeg har ikke vært på UL, ikke vært hos lege... ikke bekymret. Er ikke bra å gå å være bekymret heller ;)

Synes du nevner mange symptomer jeg, hvilke symptomer savner/forventer du egentlig? Kvalme er det eneste du ikke nevner at du har nå... Skjønner du er urolig, men les ditt eget innlegg og trekk pusten ;)

Ja,vær glad til og nyt det, her er dagene helt j...., er så grusomt kvalm at det ødlegger utrolig :o( Er så drittlei nå ;(

Veninnen min hadde ikke en eneste plage, og hun fødte en velskapt datter i mars ifjor :)

Hehe, jeg tenkte før jeg ble gravid at jeg skulle være sååå trøtt, kunne sove hele dagen, men ikke vært noe slikt. Så at jeg kom til og kaste opp, være kvalm veldig mye. Rett og slett bare være dårlig. Ikke hormonell.. Så ble litt "høh.." da ingen av disse delene kom.
Men når du sier det, så kanskje jeg har en del. Inatt har jeg sprunget på do i ett sett.. dårlig med søvn. Så roa meg litt ned da. Tenker som dere sier, det går nok bra. ingen blødning, vært på ultralyder som sier det ser bra ut, og magen har strekt seg ( vises ang strekkmerker ja.. og buksene *LE* ) 

Men går vel bra dette! :D 

Jeg har heller ingen symptomer egentlig, men hørte hjertelyden for 2 dager siden så:) Hadde heller ikke symptomer sist så regner med det er like vanlig:)

Syns du har MYE symptomer jeg. Er glad jeg ikke merker så mye til graviditeten. Når jeg gikk med sønnen min hadde jeg økt utflod, og fikk halsbrann på slutten. Nå har jeg ett og annet bittelite tegn som med litt godvilje kan vris til å være symptomer, som feks smerter i bekkenet, men helt ærlig har jeg ofte det ellers og uten å være gravid. 

Hadde en Bo for 1,5 år siden, da hadde jeg "full pakke" med symptomer, men ble jo ikke baby av det, så er ingen automatikk i mye symptomer = friskt svangerskap. 

Back
Topp