virkelig forvirret her...

Tessababy

Elsker forumet
Septembermødre <3
Ja denne sjokkerte trebarns mammaen.. begynte å komme over sjokket. . Og begynte å se på mulighetene for å få til nr 4 på gang... og hva skjer i dag... jo en blødning... ikke som vanlig mens men dog det er rosa/rødt det som kommer...

Er det over da..?

Det trenger ikke å bety at det er over av den grunn. Veldig vanlig med små blødninger i starten av svangerskapet.
Livmoren vokser nå og det kan være at små kar sprekker, som gjør at det blør.

Så lenge det ikke er smertefullt, klumpete og i mengder tror jeg dette kommer til å gå helt fint:)

Hvor langt på vei er du nå?

Anna; Du er litt av ei god ei, som finner de rette ordene for å betrygge en noe urolig frøken her...

Aner ikke hvor lang jeg har kommet dessverre, men er ganske sikker på at jeg ikke har tatt mens siden før jul.. og da bør jeg ha kommet et godt stykke på vei. .. kun rosa/rødt på papiret. . Så aner ikke...

Anna; Du er litt av ei god ei, som finner de rette ordene for å betrygge en noe urolig frøken her...

Aner ikke hvor lang jeg har kommet dessverre, men er ganske sikker på at jeg ikke har tatt mens siden før jul.. og da bør jeg ha kommet et godt stykke på vei. .. kun rosa/rødt på papiret. . Så aner ikke...
Tro meg jeg vet hvordan du har det:)
Ikke noe godt å gå rundt å engste seg.
Blødde faktisk i to uker med den lille i magen nå, i uke 4-6 ca. Var helt sikker på at det skulle gå galt.
Men dro på tidlig ul i uke 6, hvor vi så et bankende hjerte. Alt var normalt, og legen hadde ikke noen annen forklaring enn at blødninger er meget vanlig tidlig i svangerskapet , og anbefalte meg å prøve å slappe av.

Høres jo litt mer ut som skjøre slimhinner (for da har jeg fått blod på papiret), enn at det har gått galt. Så lenge det ikke er mer enn det så tror jeg det er helt uskyldig.

Back
Topp