Vippextentions

Jeg hadde fra før da jeg ble gravid med yngste (pga jeg giftet meg).
Men har ikke tatt mens jeg var gravid. Men det var bare fordi jeg ikke trengte/hadde råd, hadde ingen sammenheng med at jeg ble gravid. Aldri tenkt at det skulle være noe problem
 
Jeg jobbet med vipper tidligere og hadde en del gravide kunder. Gikk fint, men er man langt på vei kan det være tungt å ligge på ryggen i 1-2 timer. Så de fleste lå på siden og måtte bevege seg en del under behandlingen. Hormonene kan dog påvirke holdbarheten av vippene, kan hende at de faller av fortere.
 
Jeg jobbet med vipper tidligere og hadde en del gravide kunder. Gikk fint, men er man langt på vei kan det være tungt å ligge på ryggen i 1-2 timer. Så de fleste lå på siden og måtte bevege seg en del under behandlingen. Hormonene kan dog påvirke holdbarheten av vippene, kan hende at de faller av fortere.
Takk for svar. Men limet skal være trygt da?
 
Noen som har erfaringer med vippeextentions under graviditet? Og er det trygt ?

Jeg har brukt extensions i to år før jeg ble gravid nå. Fikk beskjed av min vippetekniker om at ho ikke legger vipper på gravide tilfelle man reagerer på limet. Ikke mange som gjør det, men hvis man gjør det får man ikke tatt de nødvendige behandlingene. Så akkurat de månedene her klarer jeg meg uten :)
 
Back
Topp