Vippestol

Siv27

Forelsket i forumet
Hei!

Jeg har tittet en del på vippestoler, men ikke bestemt meg for hvilken jeg vil ha. Og nå er d vel snart på tide å få tak i en[:D]

Hva har dere? Og er den til å anbefales..?[:)]

På forhånd takk:)

vi har baby bjørn, den syns vi er helt topp. brukt av to før vår gutt, men fortsatt like fin.

Har også baby björn, og jeg er iallefall fornøyd[:)] tror trekket lett kan vaskes. fikk egentlig en fisher price med lyd og lys, vet ikke hva som IKKE var på den, men synes den var for tivoli, og i tillegg stygg [8|] eneste som er litt dumt er at baby björn er dyr[:)]

Vi har Fisher price, Bentwood vippestol. Den er kjempe fin[:)] Gynger, spiller musikk og vibrerer. Adrian liker veldig godt å sitte i denne stolen, så jeg kan ut i fra vår erfaring virkelig anbefale denne[;)]

Fisher price sin med vibrator og musikk!!---og bobler!

Vi har også en fisher price med musikk og vibrering. De hadde to forskjellige i butikken, den ene tålte 9 kg, den andre 18. Så vi gikk for den som tåler 18 kg, så pjokken kan bruke den en stund. (Første sønnen min veide 8 kg da han var 2,5 måneder, så jeg våget ikke ta sjansen på 9-kilos stolen)

Fordelen med vibreringen er at babyen lettere får opp luft og får mindre luftsmerter. Enkelte kolikkbarn roer seg kun under en biltur feks, men det er ikke så veldig praktisk. Da er vibrasjonene i vippestolen perfekte. Vi har sluppet kolikk heldigvis. Men Milan er veldig glad i vippestolen sin. Den har i tillegg en støtte som gjør at han ligger godt tilbakelent og ikke belaster ryggen sin, samt at gyngefunksjonen stoppes.

Har baby bjørn (som vi ikke har prøvd) og en fisher price med vibrering og stæsj. Men den er ca 4 år gammel nå da. Noen ganger kan hun sitte der i en halvtime, andre ganger ikke i det hele tatt[:)]

vi har babybjørn vippestol, som er super fin! Noe gutt ungen liker å sitte i =)

Vi arvet babybjørn sin til storesøster. Den er like fin i bruk enda[:D]

Vi har fisher price gyngestol med lyd og vibrasjon, lillegutt elsker å sitte i den. Veldig kjekk hvis han har vondt i magen, vibreringen hjelper til at luften kommer ut. [:D][:D]

Vi har baby bjørn, kjempefornøyd. Tror den var best i test ett eller annet sted også. Kan brukes fra barnet er 3,5kg. Trekket kan vaskes og brukes på begge sider [8D]

Babybjørn he me også [:D]

Knærten he allereide klart å bærsje den ut, men ette en rask tur i vaskemaskina va den so go som ny [:D][:D][:D]

Back
Topp