Vippestol

Saga99

Glad i forumet
Vi må kjøpe ny vippestol til vesla, men jeg aner ikke hvilken jeg skal velge. Har vurdert Baby Bjørn sin, men den virker så "høy" i ryggen - kan denne legges ned slik at liten baby kan bruke den?

Fint om noen har noen gode tips og erfaring med hvilken dere synes er best. Til mine to forrige så fikk jeg overta venninnna mi sin, og da var jo valget enkelt :)

Jeg har kjøpt min på Jysk jeg......med Ole Brumm figurer på.
Tror den er ganske grei asså........

Er kjempefornøydd med vår Baby Bjørn vippestol. Kan bruke den heilt frå starten av. Er 3 stillingar på den.

vi hadde først en sånn med hådtak og leker forran, til snuppa, men byttet fort til babybjørn sin! Den er genial, og kan brukes fra nyfødt til 1,5 år ca. Den har flere stillinger ja. og gynger så fint. og når barnet er blitt større(gan gå, så er det jo bare å bruke den som "vanlig stol" snuppa mi elsket å sitte i den å se på barne tv.( vi tok bare av den "bøylen" forran, så kunne hun gå ut og inn selv)

Har hørt mye bra om baby bjørn sin!
Og det som er så positivt er at barnet klarer å gjynge på den selv bare ved litt bevegelse..

Vi har en fra fisher price og den klarer også babyen å gjynge på selv,men den kan vi ikke stille inn i flere stillinger..

Vi har en helt vanlig vippestol uten vibrering.Husker ikke hva den heter men kjøpte den på reflex synes jeg å huske[:)]

Vi har kjøpt denne, den er kjempefin.. og så har den vibrering og lyd [:)] Det savnet jeg sist, siden lillegutt hadde kolikk..

Vippestol har jeg faktisk ikke tenkt på [:'(] Er det noe man kan kjøpe etter baby er født?

Vi har kjøpt BabyBjørn sin.. Får leker til å sette på den oxo har jeg sett!

ORIGINAL: leo_mor

ORIGINAL: UnniSA

Vi har kjøpt fisher price newborn to toddler[:)] Den er en av de som er best i test[:)] Å så koster den 699[:)]

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den vippestolen??vil ha den stolen selv skjønner du....

Den kjøpte vi på ringo nettsida[:D]

ORIGINAL: Mamsemumsen

Litt overrasket over at så mange er fornøyd med BabyBjørn sin vippstol... Hos oss var det et totalt bomkjøp. Vesla hatet å sitte i den, så den ble knapt brukt. Hun ville mye heller sitte i kusina sin stol som hadde litt annen vipping og vibrering, pluss at det gikk an å sette på en stang med leker over henne i den. (Tror den var fra FisherPrice). BabyBjørn sin er veldig fin å se på (Så jeg skal innrømme at det var jeg som ville ha den - matchet sofaen...hihi), men for snuppa vår ble den rett og slett for kjedelig...

Det går an å kjøpe en stang med leker til Baby Björn også! Den er super, er veldig fornøyd med den. Har prøvd den ut på venners barn[:)]

vi er veldig fornøydmed babybjørn sin. Har den fra snuppa var liten. Trekket kan vaskes. Den kan stilles på 3 nivåer. Gynger behagelig ser det ut som. Den har gått endel opp i pris siden vi kjøpte den da. Men vi kjøpte den i sverige. Tror vi sparte endel på det.

ORIGINAL: stort og lite gull

ORIGINAL: BlessItBe

Vippestol har jeg faktisk ikke tenkt på [:'(] Er det noe man kan kjøpe etter baby er født?

De skal ikke ligge mye i den den første tiden, så ja, bare å vente [:)]

Okej, for d er det ikke et must.. Kan jo ønske oss det i julegave [:)]

Denne har vi etter Hannah.. Er vibrering og greier.. men kjøpte den litt for sent til hun, men nå har vi jo den fra starten[:)]

Oi, her var det mange gode tips :) Takk jenter, dere er supre

Vi har vibrerende liggestol og anbefaler alle å se om barnet har kolikk slik at de kan ha vibrerende stol! Det var det eneste som lindret plagene til jenten vår da hun var liten. Og siden 30% får kolikk, så kan det være hvem som helst...

Back
Topp