Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
30 min max her også, men bruker ofte MacClaren vogna inne - for da slipper hun å belaste ryggen, samtidig kan hun lett transporteres rundt - og følge med på meg når jeg vasker osv.
hmmm da trur æi vi harAriel alt for længe i vippestolen... ho kan sitt godt over en halvtime...(føle mæi som en dårlig mor no...)
men ho like sæi så godt i den, og det e eneste plassen ho kan være længe uten at ho træng å underholdes...
Vel, ikke ha dårlig samvittighet.... Sambo stod opp med Lillemann i morges, og da jeg var oppe på toalettet i 7-tiden satt Lillemann i vippestol. Da jeg stod opp to timer senere satt han fortsatt i vippestolen!! Hadde tilogmed tatt seg en lur på 1.5 time der... Orket ikke å si noe, for sambo er så lei av hakkingen min på alt han gjør... Men, tror nok ikke dette er første gang Lillemann tar seg et langt opphold i vippestolen under sambo's "vakt" [;)]