vippestol

fomle 83

Forumet er livet
Kor længe sitt dåkkers små i vippestolen i strækk? Tænke litt på det der at dæm ikke skal sitte så længe.. gjeld det i vippestol også tru?

Noen ganger sovner han i den og da sitter han litt lengre.. Men vanligvis max 30 minutter [:)]

celine sitter maks 15 min i vippestolen

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

celine sitter maks 15 min i vippestolen

Samme gjør Nora

30 min max her også, men bruker ofte MacClaren vogna inne - for da slipper hun å belaste ryggen, samtidig kan hun lett transporteres rundt - og følge med på meg når jeg vasker osv.

hmmm da  trur æi vi harAriel alt for længe i vippestolen... ho kan sitt godt over en halvtime...(føle mæi som en dårlig mor no...)
men ho like sæi så godt i den, og det e eneste plassen ho kan være længe uten at ho træng å underholdes...

Vel, ikke ha dårlig samvittighet.... Sambo stod opp med Lillemann i morges, og da jeg var oppe på toalettet i 7-tiden satt Lillemann i vippestol. Da jeg stod opp to timer senere satt han fortsatt i vippestolen!! Hadde tilogmed tatt seg en lur på 1.5 time der... Orket ikke å si noe, for sambo er så lei av hakkingen min på alt han gjør... Men, tror nok ikke dette er første gang Lillemann tar seg et langt opphold i vippestolen under sambo's "vakt" [;)]

Back
Topp