Vippestol

Nurk25

Forelsket i forumet
Er det noe spesielt fantastisk med baby bjørn vippestol ? Ser de ligger høyt i pris på Finn , og blir revet bort veldig fort , men de ser jo bare helt "enkle ut " er det noe spesielt med disse siden de virker så populære ?

Skal noen ha.elektrisk vippestol ? Event fra hvor ? Ønsker tips :) ❤️❤️

Må være brukstid? Kan visst snu trekket så den kan brukes som stol etterhvert. Ellers så skjønner ikke jeg greia heller

Tips hvis du ender opp med å kjøpe, er tilbud på den dus rosa vippestolen bliss fra baby bjørn på jollyroom + du kan bruke rabattkode FAVES slik at den havner på cirka 1400kr :)

Tror ikke det er noe spesielt annet enn at de er enkle å ta med seg, får plass de fleste steder, og generelt bare er veldig gode vippestoler kvalitetsmessig. Veldig enkelt å vaske trekket også. Vår første elsket den, var nok kanskje et av de mest brukte baby produktene hjemme hos oss. Håper lille får samme glede av den. Jeg kjøpte den billig på Finn ☺️

Hadde den til første, og liker at den er pen og praktisk! Fant billig på finn til 250kr, pga det manglet en knapp. Det syr jeg fint på selv slik at den kan brukes på begge sider :happy:

Tror ikke det er noe spesielt annet enn at de er enkle å ta med seg, får plass de fleste steder, og generelt bare er veldig gode vippestoler kvalitetsmessig. Veldig enkelt å vaske trekket også. Vår første elsket den, var nok kanskje et av de mest brukte baby produktene hjemme hos oss. Håper lille får samme glede av den. Jeg kjøpte den billig på Finn ☺️
Syntes bare den virker så bratt

Syntes bare den virker så bratt
Det finnes tre nivåer på den. Så man kan bestemme hvor bratt babyen skal sitte.

Jeg kjøpte brukt på Finn da flere anbefalte den (aldri prøvd selv, da dette blir vår første).

Men man kan lett vaske trekk, lett å pakke ned, tre innstillinger i sittemodus, barnet kan øve på å vippe selv, lett å vippe den med foten. Har sett noen bruke elektriske og ulempen har vell vært motor som lager for mye lyd, tar mye plass og er tyngre å drasse rundt på.

Det finnes tre nivåer på den. Så man kan bestemme hvor bratt babyen skal sitte.

Jeg kjøpte brukt på Finn da flere anbefalte den (aldri prøvd selv, da dette blir vår første).

Men man kan lett vaske trekk, lett å pakke ned, tre innstillinger i sittemodus, barnet kan øve på å vippe selv, lett å vippe den med foten. Har sett noen bruke elektriske og ulempen har vell vært motor som lager for mye lyd, tar mye plass og er tyngre å drasse rundt på.
Jaaaa tusen takk for input , tenkt liksom kult med elektrisk bevegelse osv ... Men ofte er jo " det enkle , best "" hmmm den er kanskje ikke så dum da , den bare ser så " traust ut " At ungen bare sklir ut pga brattheten og at den er utrygg tenkte jeg

Jaaaa tusen takk for input , tenkt liksom kult med elektrisk bevegelse osv ... Men ofte er jo " det enkle , best "" hmmm den er kanskje ikke så dum da , den bare ser så " traust ut " At ungen bare sklir ut pga brattheten og at den er utrygg tenkte jeg
Forstår deg veldig godt, har vært inne på tanken også at den virker veldig bratt :smiley-ashamed004

Med første barn her kjøpte jeg en annen "fancy" vippestol fordi jeg synes Babybjörn så så kjip ut og unødvendig dyr. Men det angret jeg fort på når jeg så den i bruk hos andre :wacky:

Babybjörn er utrolig praktisk og god. Den har 3 posisjoner så den kan brukes helt fra start uten at baby får for bratt kurve. Ergonomisk god. I tillegg kan den slåes helt flat og tar da lite plass, noe som er praktisk for å ta den med rundt forbi. Jeg hadde den ofte med meg på besøk hos andre f.eks.

Den gynger også godt/lett, så når de begynner å sprelle litt med beina gynger de seg selv litt - noe som er veldig praktisk :joyful:

Anbefaler veldig!

Har kjøpt to brukte på finn (en til å ha hjemme og en på hytta) etter anbefalinger her :flower Men jeg kommer til å kjøpe en elektrisk også :D

Veldig fornøyd med BB sin vippestol. Har hatt andre merker til de to eldste men fikk BB stol av ei vennine og vært så fornøyd. Kommer til å bruke den igjen nå. Vel verdt penga(selv om jeg ikke betalte for den vi har)
Den kan pakkes sammen, helt flat og tar ikke opp noe plass :)

Jeg gikk heller for ergobaby sin vippestol, syntes den virka litt mer «robust» og er mer ergonomisk for de minste :happy:

Jeg gikk heller for ergobaby sin vippestol, syntes den virka litt mer «robust» og er mer ergonomisk for de minste :happy:
De minste ligger tilnærma flatt i babybjørn, så vet ikke hvordan det kan bli mer ergonomisk?

Back
Topp