Vippestol

Har ingen anelse dessverre :hilarious: Men vår var iallfall ikke noe nevneverdig hard, og jentungen satt godt i den :) Ser mange selger slike brukt på facebook marketplace og sånn, kanskje det er verdt å sjekke ut :joyful:

Har ingen anelse dessverre :hilarious: Men vår var iallfall ikke noe nevneverdig hard, og jentungen satt godt i den :) Ser mange selger slike brukt på facebook marketplace og sånn, kanskje det er verdt å sjekke ut :joyful:

Ja, bør det da siden den skal være så bra :joyful::joyful:

Eneste jeg lærte sist var at det har praktisk med en som enkelt lot seg flytte på: Altså ikke en elektrisk som trenger strøm :facepalm:

Har prøvd en fra fisher price og Baby bjørn sin. Kommer til å kjøpe Baby Bjørn igjen. Den kan du regulere ryggen på fra ganske flat til veldig sittende. Så den ble brukt fra nesten nyfødt til han var nokså stor. Husker ikke hvor stor, er så lenge siden:hilarious:

Babybjørn sin er genial, særlig fordi endel babyer lærer seg å vippe selv etterhvert :D

Vi arvet den fra babybjørn til forrige barn og var veldig fornøyd med den, fint st den kan legges 3 flatt. Vi brukte den ikke så mye, men greit å ha på badet så ungen kunne sitte på gulvet når jeg dusjet.

Har den fra baby bjørn fra veslemor, som fortsatt brukes som stol inni mellom. Den har god «bounsj» og brukte den også fra hun var nyfødt, da ryggen kan reguleres til liggende. Hun sovnet i den flere ganger (hadde store problemer med å sove på dagen). Også enkel å bruke å ta av trekk for å vaske:)

Som flere nevner: vi hadde også BabyBjørn og var superfornøyd! Fordeler:
- den kan klappes helt sammen til flat for lagring og frakt.
- barnet sitter godt i den
- passe med sprett (syns jeg i alle fall)
- avtagbart trekk som kan vaskes
- lett å ta ungen ut derfra (lett å løsne og feste beltet med spenner)
- kan kjøpe til leke som henger over (det gjorde ikke vi)
- mange selger pent brukte (vi kjøpte brukt)

til første barn hadde vi en billigere variant, som vi hadde arvet. Den var jo også trygg og grei, men langt dårligere på mange av de nevnte punktene her.

Vi har en enkel fra fisher price. Ingen av mine har brydd seg om vibreringen. Men begge likte å sitte i den. Ble mest brukt for å underholde baby mens jeg spiste...

Har babybjørn selv fra forrige barn, men vurderer nå en Tiny love 3 in 1 for den kan du legge den i liggende stilling så kan baby sove videre hvis de først sovner i vippestolen da det ikke er anbefalt å sovne i vanlig vippestol

Back
Topp