Vippestol

Attpåskatt22

Blir kjent med forumet
Februarlykke 2022❄️
Hei!

Jeg lurte på deres erfaringer med vippestoler. Jeg har tidligere hatt fisherprice sin vippestol som hadde vibrasjonsfunksjon med leker, lys og melodi, noe som var en suksess. Jeg ser nå at vippestolene til Baby Bjørn er ofte testvinnere og ser at de er relativt enkle i forhold. Hva vektlegger dere og eventuelt hvilke erfaringer har dere som er verdt å dele?
 
Hei!

Jeg lurte på deres erfaringer med vippestoler. Jeg har tidligere hatt fisherprice sin vippestol som hadde vibrasjonsfunksjon med leker, lys og melodi, noe som var en suksess. Jeg ser nå at vippestolene til Baby Bjørn er ofte testvinnere og ser at de er relativt enkle i forhold. Hva vektlegger dere og eventuelt hvilke erfaringer har dere som er verdt å dele?
Har bare hatt babybjørn og vært såpass fornøyd at jeg ikke har vurdert andre. Det jeg liker er at den er lett, veldig liten sammenlagt og enkel å holde ren fordi trekket kan nappes av og slenges i maskin. Den har tidvis gått under navnet «bæsjestolen» hos oss fordi det alltid ble bæsjet når baby satt i den :hilarious:
 
Har bare hatt babybjørn og vært såpass fornøyd at jeg ikke har vurdert andre. Det jeg liker er at den er lett, veldig liten sammenlagt og enkel å holde ren fordi trekket kan nappes av og slenges i maskin. Den har tidvis gått under navnet «bæsjestolen» hos oss fordi det alltid ble bæsjet når baby satt i den :hilarious:
Stiller meg bak hvert ord som blir sagt her! :hilarious:
 
Har vektlagt at den enkelt kan flyttes rundt i huset. Har to babyer som har sittet i vippestolen å sett mammaen lage mat, vaske klær, dusje, brette klær og vaske. Hendte titt den første tiden at jeg var nødt å sove når baby sov, da var det greit å kunne gjøre ting når baby var våken. Så ble mye vippestol rundt om kring og bæresjal
 
Har bare hatt babybjørn og vært såpass fornøyd at jeg ikke har vurdert andre. Det jeg liker er at den er lett, veldig liten sammenlagt og enkel å holde ren fordi trekket kan nappes av og slenges i maskin. Den har tidvis gått under navnet «bæsjestolen» hos oss fordi det alltid ble bæsjet når baby satt i den :hilarious:
Jeg liker også nivåene på de forskjellige justerbare høydene, at den ikke blir for bratt i vinkel når babyen er liten. Og den bøyla som man setter på foran er fin, og lett å henge på andre ting på også. Også gynger den lett når babyen beveger seg, eller man dytter litt borti med foten :happy:
 
Har en babybjørn og en annen et eller annet som kan være vanlig stol for 2-3 åringer senere.
Babybjørn er minst og lettest å ta med seg og plassere rundt om i huset :)
 
Babybjørn var fantastisk her! Hadde en stående på baderommet klar for når mor måtte på toalettet eller ta seg en dusj, og en som var i stuen (fikk en gratis av en nabo etter vi hadde kjøpt, derav luksusen). Ved matlaging brukte jeg som regel tripptrapp med newborn sete for å ha mini litt nærmere. Ellers støtter jeg alt som blir sagt her over! Samt at det var kjekt å kunne kjøpe ekstra trekk etter ønske. Valgte å ha feks mesh på sommeren når det var veldig varmt.
 
Sier meg enig i all rosen om bb! I tillegg kan trekket snus, slik at man ikke får den lomma til å sitte i. Genial når baby blir større, og setter seg selv i stolen. Veldig god gyng i, så den er fortsatt populær her i huset, selv om babyen er over 1,5 år.
 
Back
Topp