Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men siden babyen uansett ikke skal sitte i stolen mer enn en kort stund, hvorfor er det da så mye bedre med en som koster 1000 kr ekstra..? Jeg har sett på en billigere vippestol på barnas hus, og ser jo tydelig forskjell på stolene. Men tenker hvis det er snakk om at barnet skal sitte der når jeg er 10-15 minutter i dusjen, så ser jeg ikke helt poenget med å kjøpe vippestol til 1500 krBabybjörn, ingen over og ingen ved siden av. Gull verdt hos mange for at mor skal rekke å vaske håret uten at det blir krise på badet ;-)
Fysioterapeuter fraråder vippestol fordi noen kan finne på å sette barnet oppi der i lange strekk av gangen som barnevakt. Så lenge du bruker den i korte strekk av gangen, så er den gull verdt hos mange. Og skal du først ha vippestol - tenker i hvertfall jeg at det er greit å investere i en ordentlig, for det ER forskjell på IKEA og Babybjörn sin ;-)
Ergonomien er helt annerledes i for eksempel Yngri vippestolene og Babybjørn, måten man endrer helling eller i det hele tatt kan endre hellingen er forskjellig, og ikke minst maxvekten på vippestolen er veldig forskjellig. Du får rett og slett mye mer for pengene for en Babybjørn, som du i tillegg får solgt videre for minimum halv pris, ofte mer!Men siden babyen uansett ikke skal sitte i stolen mer enn en kort stund, hvorfor er det da så mye bedre med en som koster 1000 kr ekstra..? Jeg har sett på en billigere vippestol på barnas hus, og ser jo tydelig forskjell på stolene. Men tenker hvis det er snakk om at barnet skal sitte der når jeg er 10-15 minutter i dusjen, så ser jeg ikke helt poenget med å kjøpe vippestol til 1500 kr
Har ingen erfaring - derfor jeg spør altså.
Ja det er sikkert sant. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så viktig når den uansett blir bukt i få minutter, og ikke daglig tror ikke jeg velger å legge så mye penger i noe som brukes så lite - om jeg i det hele tatt blir å kjøpeErgonomien er helt annerledes i for eksempel Yngri vippestolene og Babybjørn, måten man endrer helling eller i det hele tatt kan endre hellingen er forskjellig, og ikke minst maxvekten på vippestolen er veldig forskjellig. Du får rett og slett mye mer for pengene for en Babybjørn, som du i tillegg får solgt videre for minimum halv pris, ofte mer!
Ja det er sikkert sant. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så viktig når den uansett blir bukt i få minutter, og ikke daglig tror ikke jeg velger å legge så mye penger i noe som brukes så lite - om jeg i det hele tatt blir å kjøpe
Ja det er sikkert sant. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så viktig når den uansett blir bukt i få minutter, og ikke daglig tror ikke jeg velger å legge så mye penger i noe som brukes så lite - om jeg i det hele tatt blir å kjøpe
Når kan man bruke vippestol?