Vippestol

Lille_my_89

Elsker forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Er det noe som har tatt i bruk vippestol eller venter dere til de søte små blir litt eldre? Vi har babybjørn og bruker den på lavest nivå litt når vi er slitne av å gå å bysse han.

Jeg har også babybjørn og bruker den daglig. Lille elsker å sitte i den. Men hun får ikke sitte/ligge lenge om gangen.

Brukte ikke det i begynnelsen. Og når vi brukte etterhvert så var den et som lå flatt, ikke hang i den stroppen mellom bena

Samme her:) i dag sovnet han i den til slutt[emoji4]
Jeg har hatt babybjørn sin vippestol til alle barna mine. Når jeg oppdaget at jeg var gravid med lille var noe av det første jeg sa at jeg skulle ha den typen vippestol denne gangen også.

Vi har babybjørn men har ikke turt tatt den i bruk enda. Føler ikke hun sitter godt i den enda

Har også den vippestolen og har testet den ut. Mini lå veldig godt i den på nederste hakk men har ikke hatt så mye behov for å bruke den da han liker å ligge overalt når han ikke blir holdt; i babynest, lekegrinda, senga, vogna og sofaen i tillegg til å sove på brystet til folk :-) Men den kommer garantert til å bli tatt mer og mer i bruk etterhvert som han vokser til :-)

Er det noe som har tatt i bruk vippestol eller venter dere til de søte små blir litt eldre? Vi har babybjørn og bruker den på lavest nivå litt når vi er slitne av å gå å bysse han.

Vi har babybjørn å den lille hater den. Men prøver litt hver dag. Men så godtar hun bare meg, hyler så fort pappaen eller noen andre holder ho.

Brukte BB fra fødsel på nederste hakk med de to eldste, i korte perioder av gangen. Kommer nok til å gjøre det samme nå ved anledning.

Back
Topp