Vippestol.

Marsspire<3

Forelsket i forumet
Heihei :) Noen som har noen erfaring med vippestoler? Nødvendig eller ikke? Noen som har prøvd den fra baby Bjørn? :)

Vi brukte vippestolen en del når storebror var liten. Han satt i den mens jeg dusja, var på do og når han ikke hadde bæsja på en stund. Det kom ofte bæsj etter en liten stund i stolen. Har babybjørn stol, kjempefornøyd :-)

Vi brukte vippestol masse, kanskje ikke akkurat de første månedene, men etterhvert. Vi har titanium baby nå og den er etter vår erfaring den beste vi har prøvd :) rimelig er den også, spesielt i forhold til Baby Bjørn sin

Brukte mye baby Bjørn vippestolen sist og blir å bruke den igjen, synes den er super.

Vi brukte vippestol masse, kanskje ikke akkurat de første månedene, men etterhvert. Vi har titanium baby nå og den er etter vår erfaring den beste vi har prøvd :) rimelig er den også, spesielt i forhold til Baby Bjørn sin
Hva er forskjellen, og hvor får en tak i titanium baby?

Brukte mye vippestol når vi begynte med grøtete :-) fikk en av mamma som ryggen kunne justeres på, så kunne sette henne litt mer når hun skulle mates :-) var kjempepraktisk :-)

Hva er forskjellen, og hvor får en tak i titanium baby?

Husker ikke hvorfor vi syntes den var best, men likte at man kunne justere ryggen i flere høyder, at man kunne velge om den skulle kunne vugge eller være fast, at den ikke tok så stor plass. Bare søk på titanium baby vippestol så kommer det opp flere valg. Så nå at den koste 600 kroner nå, kontra rundt 400 kroner når vi kjøpte vår. Men det er 6 år siden.

Henger meg på alle de som er tilhenger av vippestol her. Det var så utrolig kjekt å kunne sette minstemann i den når man for eksempel lagde middag eller måtte gjøre andre ting. Han storkoste seg der har satt og fulgte med :)

Til min første brukte jeg mye baby bjørn vippestol

Back
Topp