Vippestol

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg holder på å skrive en ønskeliste på hva jeg trenger og hvor mye jeg må spare osv. Har veldig lyst på vippestol og hadde egentlig bestemt meg for stokke sin.
Men lurte på om noen her som har barn fra før har noen tips? Ønsker meg en som det kan henge litt leker på og underholde babyen samtidig :)

Vi fikk babybjørn sin fra svigerfar da vi fikk eldstemann, den har en liten leke vi kan henge på. Ikke noe veldige greier, men den er mye brukt.

Nesten alle jeg kjenner med barn har babybjørn sin, så tror jeg kommer til å gå for den!

Babybjørn sin er helt fantastisk. Utrolig behagelig gynging i den. Vi kjøpte den til andremann, for han var veldig utrolig. Men i den roa han seg. Godt å få armene fri litt av og til.

Ha anbefaler babybjørn!! Kjøpte først en billig vippestol men det var virkelig et bomkjøp, endte opp med å bestille denne og angrer ikke!

Har også tenkt stokke sin, men er redd det er mer en trend fremfor funksjon. Godt mulig jeg også går for babybjørn :)

Babybjørn sin e heilt super! Har ein liten bøyle med leiker. ET godt tips kan væra å sette ein babygym foran, så kan du variera masse med leiker :)

Vi var veldig fornøyd med babybjørn sin sist. Hadde en babygym som vi satt over:)

Jeg tenker altså at det må jo være mye gøyere med melodi, vibrering og leker :p syns babybjorn sin er litt for "enkel" ...

Mens vi altså ikke brukte den til "lek og moro", men som stol. Eldste spesielt satt der mens han fikk mat, mens vi spiste, og når han ble eldre brukte han de selv som "lenestol". JgG har et bilde av ham, ca tp år gammel, som sitter i den med ei bok. ei av mine litt tykke, opp-ned, og "leser"

Den ble brukt for at barnet skulle ha et sted å sitte, ikke som underholdning i så måte.

Melodi og vibrering var slett ikke noe vi savnet i slike settinger, og leker satte vi jo også babygymmen forran av og til, men de satt der jo ikke lenge for å leke, de satt der pga behov for at de satt,

Vi hadde en billig en til storebror. Tenkte hele tiden på å skaffe Baby Bjørn, så det gjør vi nå til nestemann :)

Vi går nok for babybjørn sin:)

Mens vi altså ikke brukte den til "lek og moro", men som stol. Eldste spesielt satt der mens han fikk mat, mens vi spiste, og når han ble eldre brukte han de selv som "lenestol". JgG har et bilde av ham, ca tp år gammel, som sitter i den med ei bok. ei av mine litt tykke, opp-ned, og "leser"

Den ble brukt for at barnet skulle ha et sted å sitte, ikke som underholdning i så måte.

Melodi og vibrering var slett ikke noe vi savnet i slike settinger, og leker satte vi jo også babygymmen forran av og til, men de satt der jo ikke lenge for å leke, de satt der pga behov for at de satt,
Ja jeg ser jo den, men vet jo ikke om babyen kommer til å syns det er greit å sitte der mens jeg gjør noe i mellomtiden som F.eks å dusje. Har hørt at den er kjempe lur å ta med inn på badet og sette ungen oppi mens man dusjer, slik at du har full kontroll. Men det er nok smak og behag.
Jeg derimot syns personlig at de er gøyere, vet ikke om babyen min har behov for det da. Umulig å vite :)

Umulig å vite ja

Tror ikke jeg hadde ungen i vippestol mens jeg dusja mange ganger.

Krype naken på gulvet var en hit når de var litt større, være med også.
For det meste dusja jeg når mannen var hjemme.

Eldste hadde kolikk. Det finnes ikke en vippestol han ville likt å sitte i mens jeg dusja de første tre mnd av sitt liv.

Back
Topp