Vippestol

Minnie

Betatt av forumet
Sniker fra juni!

Hvilken vippestol har dere ? Er dere fornøyde med den? Leter etter en for nyfødte som kan gå langt ned i posisjon så babyen ikke sitter men ligger ( tenker på ryggen)

Noen tips?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Veldig fornøyd med Babybjørn sin :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Coco fra bloom, innmari stilig, men ikke så praktisk:0

Skal hente Mamaroo vippestol idag, ser fram til å teste den ut da jeg har en veldig urolig gutt hele døgnet. Den kan stilles i høyde på ryggen og slik at de ligger nermest ganske flatt :)

Veldig fornøyd med babybjørn sin!!

Du kan stille inn babybjørn sin også:)
Så glad vi har vippestol i hus- genialt når vi spiser middag osv- Priceless!!

Jeg har den til Babybjorn som heter noe som bouncer Balance soft. Jeg er veldig fornyd kan stilles inn til nyfødt og de kan sitte der i 30 min uten problemer

Fra når kan babyen sitte i vippestol? Vi har kjøpt babybjørn, men har ikke tatt den i bruk enda da gutten vår bare er en uke gammel.

Fra når kan babyen sitte i vippestol? Vi har kjøpt babybjørn, men har ikke tatt den i bruk enda da gutten vår bare er en uke gammel.
Veldig usikker egentlig. Jeg fant frem vår når jeg skulle dusje og var aleine med han. Var da 14 dager.

Leste at de burde ikke sitte lengre enn 20-30 min til dagen når de er så unge at de ikke kan sitte oppreist på egenhånd...

Back
Topp