Vippestol

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Fått beskjed om å helst ikke bruke vippestol eller at han ikke skal sitte. Men poden min trives veldig godt i stolen, når alt er galt og han griner for å ga vondt i magen, setter jeg han der litt.. Da blir alt bra og han får gulpa en go del. Bruker dere vippestol så tidlig ?

Bruker den ja, men veldig begrenset. Som regel hvis han er våken når jeg skal spise feks eller når jeg er i dusjen, da sitter han i vippisen på badet og venter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bruker på vippestol og newborn sete.

Ja men hun ligger helt flatt i den! Hadde ikke brukt en slik der babyen sitter eller "henger på den stroppen mellom bena".

Vi bruker vippestol til mini. Men han sitter ikke i den lenge av gangen. Har BabyBjørn sin stol, og har justert den så han ikke sitter så bratt i den :)
Men har en utfordring med at mini ikke liker å ligge, i armene feks, når han er våken. Jo mer oppreist han får sitte, jo mer fornøyd er han.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi bruker den kun om jeg lager mat og hun er våken. Men er liggestilling. Hun sitter ikke oppreist.

Nei, vi bruker ikke vippestol ennå. Bruker ikke newbornsetet til tripp trappen heller, synes hun sitter så hengende i det. Vil bruke det etterhvert, men akkurat nå synes jeg hun er for liten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Litt off topic, men min sitter mye mot bena mine mens jeg sitter i sofaen, altså ganske tilbakelent. Noe annet aksepteres sjelden, bortsett fra å strekke ut bena for å stå når han sitter i froskestilling (reiser seg opp). Er litt bekymret for sjelettet hans, er det farlig?

Sent from my LT26i using Tapatalk

Ja her har vi en gulpe gutt så hs annbefalte å bruke det etter måltid.

<3 gull gutten født 02.02.2014<3

Jeg bruker det når jeg dusjer, av og til når jeg spiser eller når hun er urolig. Fikk faktisk beskjed fra fysioterapeut på helsestasjonen om at det var helt greit å bruke den fordi gullet har problemer med at hun strekker seg mye bakover. Jeg har den på det nederste trinnet da, så hun ligger mer enn hun sitter.

Bruker vippestol flere ganger om dagen da hun nekter å ligge på ryggen. Vippestolen har vært det beste innkjøpet for oss.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Bruker vippestol flere ganger om dagen da hun nekter å ligge på ryggen. Vippestolen har vært det beste innkjøpet for oss.

Når hun er våken da eller? For hun ligger vel på ryggen når hun sover?

Prøvde vippestolen i dag. Måtte sitte ved siden av henne hele tiden. Prøvde å flytte meg litt bort, men da begynte surke-leppa å vibrere. Da er hengevugga mye bedre.

Når hun er våken da eller? For hun ligger vel på ryggen når hun sover?

Ja :-) når hun er våken. Sitter ikke der flere timer da. Trener med henne på babygymmen eller har henne k bæresele. Hun vil ikke sove i seng eller vogn på dagtid.

Back
Topp