Vippestol

Vi hadde Babybjørn sist, og både vesla og vi elsket den. Hun gynget og digget den. Den var kjekk til mating og til å ha med seg på besøk og reiser. så den kommer i hus denne gangen også :-)

Baby Bjørn :)

vet ikke helt? greier ikke og bestemme meg:) Det er det eneste vi mangler å få i hus så jeg har fortsatt litt tid jeg kan gruble på ennå:)

Vi har sweetpeace :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har veldig lyst på Baby Bjørn sin.. Har et vennepar som har den, og den er utrolig bruksvennlig! Det eneste som er, er at jeg syns den er litt i det dyreste laget skal jeg være helt ærlig..

Har veldig lyst på Baby Bjørn sin.. Har et vennepar som har den, og den er utrolig bruksvennlig! Det eneste som er, er at jeg syns den er litt i det dyreste laget skal jeg være helt ærlig..

Jepp. Har den på tilbud nå på Barnas Hus. 799 tror jeg.

Jeg kjøpte en pent brukt en jeg. 300 kr :)

Har BabyBjørn fra forrige gang, og er veldig fornøyd med den.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vet ikke helt enda, med storesøster så hadde vi en med vibrering og den var gull Pga kolikkenen, så vet ikke helt å hva vi ender opp med enda :)

Vi har babybjørn fra storesøster - og ville aldri hatt noe annet! Kjempefornøyd ;-)

BabyBjørn ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har alltid hatt fra fisherprice, syntes de er så fargerike og fine :)

Vi har babybjørn fra forrige gang:) praktisk når mini skal begynne å spise:)

Har en arve vippestol, men den har ikke noen spesiell vippeposisjon...... vet ikke merket. Men denne gangen har jeg kjøpt en brukt Baby bjørn, tror nok at lillebror vil like den.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Baby Bjørn her å. De er super, brukte det til mine to første :D

Synes babybjørn sin er så kjedelig?
Hadde fisherprice sin forrige gang men skal kjøpe ny nå så har ikke bestemt meg.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp