Vippestol

Vi arvet en BB med leker på og synes den er genial! :-) Har ikke prøvd noen andre, men liker i alle fall veldig godt den :-)

Vi hadde også BabyBjørn til forrige, og er veldig fornøyd med den. Har ikke så mye grunnlag for å mene noe om andre typer/merker, dessverre. :)

Uten tviiiil BabyBjørn! :) Helt utrolig den stolen

Vi har fått anbefalt fisher-price av mange, og jeg holder på å finne ut hvilken av de som er best. Grunnet til at mange har anbefalt den til meg, er fordi det er mulighet for vibrering - noe som kan hjelpe barn med magevondt. De jeg kjenner sier de ikke hadde klart seg uten det :)

Messy skrev:
Vi har fått anbefalt fisher-price av mange, og jeg holder på å finne ut hvilken av de som er best. Grunnet til at mange har anbefalt den til meg, er fordi det er mulighet for vibrering - noe som kan hjelpe barn med magevondt. De jeg kjenner sier de ikke hadde klart seg uten det :)

Den hadde vi til førstemann og den var GULLVERDT! Skal ta den frem igjen til mini!

har prøvd diverse gjennom 11 år med småbarn, men babybjørn er favoritten uten tvil... :)

Henger meg på de andre, Baby bjørn er superduper. Har ikke hatt andre stoler enn den her hjemme så erfaringen min er jo ganske begrenset. men når jeg har sett hva venner og kjente har hatt må jeg si at jeg fremdeles holder tommelen opp for BB. Syns det fort blir så mye dill og dall på mange av stolene som musikk, leker, vibrering osv. det enkle er ofte det beste ;-)

Kjøp Babybjørn ;)
Jeg angrer meg i hjel for at jeg ikke kjøpte denne!

Back
Topp