Vippestol..

Krøsamållo

Blir kjent med forumet
Er det noen som kan anbefale en vippestol til baby evnt fraråde?

Har den billige fra Jysk og er veldig fornøyd med den  Det beste må ikke alltid være det dyreste 

EFM skrev:
Har den billige fra Jysk og er veldig fornøyd med den  Det beste må ikke alltid være det dyreste 

det hadde vi også

Til eldste hadde vi bare en gammel arvet en, altså en som ligner på den fra Jysk eller noe sånt. Han satte bare i den når han spiste grøt, så vi trengte ikke noe annet da. 

Med lillesøster har vi hatt større behov for vippestol, og nå har vi en fra BabyBjørn, veldig fornøyd med den til henne. :) 

Brukte babybjørnstolen til begge mine og var superfornøgd med den!

Vi arva en BabyBjørn og syntes den var super! Datteren vår elsket å sitte i den fordi da fikk hun sett litt hva som skjedde (og jeg fikk gjort noe - feks laga middag eller rydda litt)

Mener 1100 kr er bortkasta penger på en vippestol jeg altså ...

Man MÅ ikke ha vippestol. Jeg har to barn og ingen vippestol. :) Ville heller brukt pengene på en lekematte jeg.

Vi er veldig fornøyde med BabyBjørn sin!:) Har ikke forutsetninger for å si om den er bedre enn andre vippestoler, men er blitt anbefalt den av folk med mer erfaring med barn enn meg selv, så da ble det den:)

Forstår ikke at folk kan klare seg uten vippestol jeg! Genialt!:))

Vi har denne og vi elsker den.
Unga liker å sitte i den, og den vibrerer. Skulle ønske jeg hadde en sånn stol...

Babybjørn er ergonomisk bra for ryggen. Og man trenger jo ikke å bruke 1100 for den når på finn finner man fint brukte til halvprisen ;)

Hadde BabyBjörn sin vippestol til gullet mitt. Helt nødvendig og suveren da han roet seg litt ned i den grunnet "vuggingen". Kolikkbaby de lux her......

Vi er veldig fornøyd med denne. Like populær hos 4 mndingen som hos 4 åringen 

Den er fra Fisher Price og har tre forskjellige innstillinger :)

EFM skrev:
Mener 1100 kr er bortkasta penger på en vippestol jeg altså ...

Du tar feil. Babybjør er gull verdt. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten den! Må prøves!

Back
Topp