Vippestol

• Trådstarter Trådstarter EFM
  • Opprettet Opprettet
E

EFM

Guest
Kan jeg sette Mia i vippestolen tror dere? Legger den helt ned så den er like flat som senga hennes. Tenkte ikke så lenge, bare mens vi spiser osv. 

Selvsagt kan du det. 

Ok. Da er det greit. Var usikker for mamma sa jeg måtte vente til ho var minst en mnd., men ho er jo 3 uker i morgen 

Klart du kan. Står jo fra 0 mnd på de fleste vippestoler. Men ikke ha henne oppi der for lenge.

Her la jeg vesla i vippestolen når hun var to uker pga hu hadde kolikk og det var det eneste stedet hu klarte å sove. Vibreringa hjalp nok veldig der :)
Men er vel anbefalt at de ikke skal "sitte" i den for lenge :)

Så lenge vippestolen kan legges helt flatt, som du sier den kan, kan hun ligge der fra hun er nyfødt

Jeg har lest flere plasser at vippestoler er fra ca 6 ukers alder.

Men jeg skjønner det ikke helt da, mange vippestoler kan jo legges i liggestilling, og da ser jeg ikke faren med det.

De sitter jo mer i en babybilstol isåfall.

Såe ja, mitt svar er, ja det kan du :p

Ja, var det jeg tenkte også. Ho sitter i bilstolen hver dag (ikke lenge da) og det gjør jo ikke noe så hvorfor ikke vippestol som blir helt flat 

Min 14 dager gamle gutt sitter i vippestolen hver morgen mens jeg tenner opp i peisen. Passer på at han ikke sitter mer enn 5-10 min :)

Back
Topp