Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har denne huska, og er veldig fornøyd6 hastigheter på huska, mange lyder og vibrering i rompa. Til å anbefale
har roet min jente som har kolikk flere ganger
Vis vedlegget 79824
Vi har tiny love sin.Dessverre så er ikke vår lille så glad i å sove i den enda, men det er mest fordi han helst vil være oppå oss hele tiden. Er ikke noe glad i å ligge for seg selv, bortsett fra på babygymmen.
Jeg synes vuggestolen er veldig fin og vi øver hver dag på å bruke den.Kommer uansett til å bruke den mye når han begynner å spise grøt.
Den er veldig fin ved at man så lett kan vippe den fra sitte til full liggestilling.
Er den sånn at den vugge automatisk eller bare vibrering? Synes den ser koselig ut med de veggene![]()
Vi trodde at den vippet automatisk når vi kjøpte den, men det er kun vibrering. Jeg satser på at nestemann er litt mer glad i å sove slik at selve vuggen blir mer brukt.![]()
Det er en graco i hvertfall. Kjøpte den bruktEr det den akto graco? ser så genialt ut. Husker den automatisk eller? Min sovner i babyboom stolen. Men jeg må vippe konstant. Litt slitsomt![]()
Jeg har denne og er storfornøydjenta mi sovner i den om jeg setter på svingingen og jungellydene
![]()
Jeg har denne og er storfornøydjenta mi sovner i den om jeg setter på svingingen og jungellydene
![]()
Jeg har fischer price babyhuske.. Genial
Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen som har en de kan anbefale? Har sett på tiny love og akta graco sin..fordel med automatisk vuggefunksjon![]()