vippestol med vibrering

sjukesøster

Forumet er livet
Kvar får ein kjøpt seg vippestol med vibrering i? [:)]

Vet ikke hvor, men vet fisher price har en med vibrering[:D]

Hm.. MEner jeg har sedd.. Kanskje på Ringo eller Brio sine nettsider? Mener jeg har sett en plass;P

ORIGINAL: sjukesøster

Kvar får ein kjøpt seg vippestol med vibrering i? [:)]

Den er et must!!!!! Har ikke mindre enn to stk, jeg!!!!! Anbefales til ALLE!!!!!! Fisher Price sin- kjøpt hos Extra Leker :-)

jeg bare lurte på en ting om disse stolene [:)]

Kan ungene sitte i den fra starten av?? eller må de være så så gamle?

Hvor lenge kan de sitte i den stolen om gangen?
jeg tenker at hvis jeg skal ha en sånn en så ville jeg satt babyen i den om jeg skulla ta oppvasken og ikke hatt den der lenge om gangen liksom.. virker jo som en kjempe stol og kjekt med vibreringen [:)]

grunnen til at jeg spør om dette er fordi jeg har ei venninne som har en sånn en.. og ungen sitter i den i timesvis[&:]
hver dag liksom.. foran tvn, ja egentlig alltid utenom når den ikke sover,spiser eller må skifte bleie..

ikke skyt meg om jeg tar feil her.. har virkelig ingen peiling men jeg bare syns at den ungen sitter der for mye..
vet ikke om det er skadelig eller noe sånn altså :) jeg bare lurer jeg [:)]

ORIGINAL: cathrine24

http://www.klikk.no/foreldre/article258677.ece

Fisher Price kommer ihvertfall bra ut i denne testen da[:)]

takk for linken :)
da fikk jeg jo svar [;)]
– Det er viktig å være klar over at ryggraden til et lite barn er svært utsatt når barnet sitter oppreist i en stol. Derfor bør en vippestol brukes med måte og aldri i lange perioder av gangen. Men vi ser at spedbarn dessverre sitter altfor mye.

thank yoooou [:)]

De er sikkert bra men jeg tror jeg holder meg til vanlig vippestol denne gangen også slik som sist [:)]. Den kan legges helt ned [:)]. Men i begynnelsen ligger de vel mest i kurv/vugge vil jeg tro [:)]

Back
Topp