Vippestol med vibrering

Linniis

Andre møte med forumet
Hei. Jeg har ei lita pie på snart 7 uker, å vi fikk fisher price vippestol med vibrering til jul som ho bruker veldig ofte. Ho sover veldig lite å etter vi fikk denne vippestolen så sovner ho nesten hver gang vi setter på vibreringen. Har lest litt rundt om det kan være skadelig får barnet å sove i den med vibreringen på, får vær gang vi skrur den av så våkner ho igjen med en gang. Har noen no erfaringer?? Det står veldig mye forskjellig om det.

Brukte det myyye til eldste her spm hadde kolikk. Hadde dødd uten tror jeg:hilarious: har ikke hørt at det kan være skadelig da. Nå er hun snart 10 år og ser nå ikke ut som hun har tatt noen skade av det

Aldri hørt at dem kan ta skade av det :p
Min elska sin og akkurat som din så sovna han ofte i den når vibreringen stod på.
Niesa vår har brukt den etter oss, og samme opplevelse der ;)

Aldri hørt at dem kan ta skade av det [emoji14]
Min elska sin og akkurat som din så sovna han ofte i den når vibreringen stod på.
Niesa vår har brukt den etter oss, og samme opplevelse der ;)
Leste en plass at dem kan få no nerveskader av vibreringen og hofte problemer. Da satser jeg på at det går bra [emoji3] ho elsker den vibreringen [emoji23]

Jeg har og hørt at det skal være skadelig, men husker ikke fra hvor. Ingen troverdig kilde med andre ord ^^

Vi brukte det mye, og har ikke hørt noe om at det kan være skadelig.

Vi brukte det også ofte til eldste som hadde kolikk, og når minsten hadde magevondt. Aldri hørt noe om at det kan være skadelig. :)

Back
Topp