Jeg sitter og ser på vippestoler, og aner ikke hvilken type vi skal velge. I alle forum jeg kommer over sverger majoriteten til Baby björn, men det er ingen som sier noe om årsaken til det? Hva er det baby björn sin har, som ikke de andre har? Hvorfor er den så bra?
Når jeg ser på bilder og leser beskrivelser av de ulike stolene, så syns jeg baby björn sin ser mye mer "simple" ut.. Det er liksom en vippestol rett opp og ned, ingenting mer med det.. Mens mange av de andre typene har ulike funksjoner og duppedingser som de skryter av. F.eks. så jeg en fra Tiny Love, som har tre funksjoner i ett (sitte- og liggefunksjon). Og andre versjoner har vibrering.. osv..
Så - hva er det egentlig som er viktig når man skal velge vippestol?
Når jeg ser på bilder og leser beskrivelser av de ulike stolene, så syns jeg baby björn sin ser mye mer "simple" ut.. Det er liksom en vippestol rett opp og ned, ingenting mer med det.. Mens mange av de andre typene har ulike funksjoner og duppedingser som de skryter av. F.eks. så jeg en fra Tiny Love, som har tre funksjoner i ett (sitte- og liggefunksjon). Og andre versjoner har vibrering.. osv..
Så - hva er det egentlig som er viktig når man skal velge vippestol?