Vipper litt..

Solblom

Glad i forumet
Er det flere her inne som vipper mellom januar og februar ifht termin? Velger du så januar eller februar? Eller kanskje begge deler?

Jeg er blitt flyttet frem ei uke på tul og ettersom det sikkert blir KS blir det vel planlagt KS ei uke før termin? Da ligger jeg helt på vippen.. :-)

-fnise- jeg kan fort ende opp med å få nr 2 i januar... men jeg har termin mer eller mindre "midt i" februar.

Jeg har ifølge sist mens termin 27 februar, så jeg er spent på ultralyd på fredag og om jeg blir flyttet frem eller tilbake :)

Jeg er litt mellom januar og februar. Men det er fordi jeg rettogslett ikke har en konkret termin å forholde meg til. Tror kanskje jeg kan høre til på slutten av januar, men venter til ultralyd er tatt :)

Har termin ca 2 februar men blir det som sist ble jeg igangsatt januar.... Regner med at termin etter ul blir satt til ca 10 feb....

Jeg er litt mellom januar og februar. Men det er fordi jeg rettogslett ikke har en konkret termin å forholde meg til. Tror kanskje jeg kan høre til på slutten av januar, men venter til ultralyd er tatt :)
Når skal du ta ul? Jeg er så spent på hvor langt du er på vei :-)

Når skal du ta ul? Jeg er så spent på hvor langt du er på vei :)
Jeg måtte selvfølgelig få første time hos legen om 2 uker.. Men tenkte å prøve å få henne til å sende henvendelse til ultralyd i slutten av august. :) jeg tok en graviditetstest rundt 21-22. April son var negativ. Noen dager senere hadde jeg litt mensen smerter innimellom+ noe som jeg kan sammenligne mot hva andre kaller festeblødning.. Men hadde ingen tester da. Tenkte igrunn ikke så mye mer pp det enn t jeg skulle kjøpe noen billigtester.

Samme uken som jeg fikk dem følte jeg meg gravid. 3 uker siden. Fikk positiv test og invisterte i en med ukesindikator, hvor det stod 3+ (5 uker +) så har i grunn kun fulgt den, siden jeg er litt redd for å sette meg for langt frem. Hvis det faktisk skjedde på et litt senere tidspunkt.. Har liksom Ingen mens å regne etter..

Jeg har termin rundt 13.feb så er bare her. Sist hadde jeg termin 20.aug og fødte 15.juli (uke 35), men jeg forble i august-forumet :)

Jeg har termin 2 februar, men siden det er 2 stk så kommer de vel mest sannsynlig i januar.. :D

Jeg har termin 1. februar om en regner 283 dagers svangerskap, og 31. januar om en regner 282 dager. Så er med i begge gruppene jeg xsmile8xsmile9

Back
Topp