Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nydelige ! Kjenner jeg er ordentlig misunnelig nå !Jeg har alltid negler, iom at jeg er negledesigner. Har ganske lange nå før bebis kommer, da blir det nok til at jeg filer dem ganske langt ned eller tar dem av!
Har ikke på neglelakk nå da, så ikke de peneste neglene akkurat
Vis vedlegget 173452
Hehe, takk. Kommer til å bli rart å ikke kunne ha så lange negler på en stundNydelige ! Kjenner jeg er ordentlig misunnelig nå !
Hehe ja det er sant ^^ mine knekker rett før de når lengden jeg ønsker.. Hva ligger det på i pris for samme type som du har ? Og hvor lenge holder dem ?Hehe, takk. Kommer til å bli rart å ikke kunne ha så lange negler på en stund![]()
Jeg har akryl, men jeg gjør det stort sett selv! Hvis jeg ikke gidder det så er det en liten sjappe i Torggata (Oslo) som tar 400 for nytt sett og 300 for påfyllHehe ja det er sant ^^ mine knekker rett før de når lengden jeg ønsker.. Hva ligger det på i pris for samme type som du har ? Og hvor lenge holder dem ?![]()
Okei utrolig stilig !Jeg har akryl, men jeg gjør det stort sett selv! Hvis jeg ikke gidder det så er det en liten sjappe i Torggata (Oslo) som tar 400 for nytt sett og 300 for påfyllfyller på hver 4 uke ca, hvis de er lange så knekker dem lettere da!
Har du salong du driver ?Jeg har alltid negler, iom at jeg er negledesigner. Har ganske lange nå før bebis kommer, da blir det nok til at jeg filer dem ganske langt ned eller tar dem av!
Har ikke på neglelakk nå da, så ikke de peneste neglene akkurat
Vis vedlegget 173452
Nei, jeg er ufør, så kan dessverre ikke jobbe med detHar du salong du driver ?![]()
Her er et bilde av en del av det lille rommet mitt, savner det alleredeNei, jeg er ufør, så kan dessverre ikke jobbe med detså jeg holder på for meg selv, og legger negler på venninner! Nå har jeg med tungt hjerte akkurat pakket ned neglerommet mitt for å gjøre plass til bebis! Håper vi kan få oss noe større snart så jeg kan få tilbake rommet mitt
![]()

Åå såpassNei, jeg er ufør, så kan dessverre ikke jobbe med detså jeg holder på for meg selv, og legger negler på venninner! Nå har jeg med tungt hjerte akkurat pakket ned neglerommet mitt for å gjøre plass til bebis! Håper vi kan få oss noe større snart så jeg kan få tilbake rommet mitt
![]()
Skjønner så godt att du savner dette ja !Her er et bilde av en del av det lille rommet mitt, savner det alleredeVis vedlegget 173548
Uff, jaÅå såpasskjipt med alt som må bort fordi mini skal ha plass.. jeg har måtte ordnet meg sykrok under trappa isteden for egent rom
![]()
Jaa, må jo si att jeg vil heller ha bebis enn syrom^^Uff, jamen kos med bebis da
![]()
Jeg ogsåJaa, må jo si att jeg vil heller ha bebis enn syrom^^
❤❤bebis❤❤Jeg også![]()