Vipper/hår/negler osv

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Noen som har hår extentions, vippe extensions eller noen form for påsatte negler?

Og som vil dele før og etter bilde ? :)

Jeg har alltid negler, iom at jeg er negledesigner. Har ganske lange nå før bebis kommer, da blir det nok til at jeg filer dem ganske langt ned eller tar dem av!
Har ikke på neglelakk nå da, så ikke de peneste neglene akkurat :p
ImageUploadedByBV Forum1461491192.165541.jpg

Jeg vurderer virkelig vippeextentions i permisjonstiden. Slippe å måtte tenke på sminke. Vil gjerne høre erfaringen til noen som har det :)

ImageUploadedByBV Forum1461501406.611863.jpg
Med vippeexstensions (klassiske, sa jeg ønsket noe lunde naturlige vipper)

ImageUploadedByBV Forum1461501439.442458.jpg
(Uten mascara eller vippeextensions)

Hadde ikkje særlig gode bilder men jeg ser selv forandring og fått skryt at folk som tror jeg har naturlige lange mørke vipper med exstensions :) er ufattelig godt å slippe å ta på mascara å våkne opp litt fresh vertfall :) jeg vil nok anbefalle det til dem som misliker å sminke seg like mye som meg haha jeg kommer nok til å fortsette med vippeexstension i permisjonstiden :)

2fe433af01667146786150052d195e40

Jeg har hair extentions :)

Hehe, takk. Kommer til å bli rart å ikke kunne ha så lange negler på en stund :p
Hehe ja det er sant ^^ mine knekker rett før de når lengden jeg ønsker.. Hva ligger det på i pris for samme type som du har ? Og hvor lenge holder dem ? :)

Hehe ja det er sant ^^ mine knekker rett før de når lengden jeg ønsker.. Hva ligger det på i pris for samme type som du har ? Og hvor lenge holder dem ? :)
Jeg har akryl, men jeg gjør det stort sett selv! Hvis jeg ikke gidder det så er det en liten sjappe i Torggata (Oslo) som tar 400 for nytt sett og 300 for påfyll :) fyller på hver 4 uke ca, hvis de er lange så knekker dem lettere da!

Jeg har akryl, men jeg gjør det stort sett selv! Hvis jeg ikke gidder det så er det en liten sjappe i Torggata (Oslo) som tar 400 for nytt sett og 300 for påfyll :) fyller på hver 4 uke ca, hvis de er lange så knekker dem lettere da!
Okei utrolig stilig ! :) kanskje jeg må prøve det ^^

Har du salong du driver ? :)
Nei, jeg er ufør, så kan dessverre ikke jobbe med det :( så jeg holder på for meg selv, og legger negler på venninner! Nå har jeg med tungt hjerte akkurat pakket ned neglerommet mitt for å gjøre plass til bebis! Håper vi kan få oss noe større snart så jeg kan få tilbake rommet mitt :p

Nei, jeg er ufør, så kan dessverre ikke jobbe med det :( så jeg holder på for meg selv, og legger negler på venninner! Nå har jeg med tungt hjerte akkurat pakket ned neglerommet mitt for å gjøre plass til bebis! Håper vi kan få oss noe større snart så jeg kan få tilbake rommet mitt :p
Her er et bilde av en del av det lille rommet mitt, savner det allerede :( ImageUploadedByBV Forum1461522870.402003.jpg

Åå såpass :( kjipt med alt som må bort fordi mini skal ha plass.. jeg har måtte ordnet meg sykrok under trappa isteden for egent rom :(

Back
Topp