Vippeintresserte? Serum, iglow hjelp

Majah.

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberbarna 2021
Vi gravide rådes og ikke bruke iglow vippeserum, men jeg har hvert totalt avhengig av dette siden mine egene er veldig korte, og iglow har funket PERFEKT.. har i lang tid hatt exstension, men dette strekker ikke til tid og pengemessig, og er dritt lei exstesion!
Så sprøsmålet er:

Er det noen som vet om det er noe annet serum/lignende man kan bruke på vippene som gravide som faktisk FUNKER?

Føler for og piffe meg opp litt av og til i denne langsomme gravidtiden, men ansiktet mitt ser trøtt, sliten og ut som en liten unge uten vipper nå:hilarious:

På forhånd takk for svar:Heartred
 
Castoroil fungerer :) aner ikke om det er noe fraråding for gravide, men har ikke hørt det.
 
Sjekket det ut og det er heller ikke anbefalt..
Ellers takk for tips:Heartred

Søkte opp nå og det er vel å drikke det/ta det som tilskudd som ikke er anbefalt :) tror det er trygt å bruke på vipper.
 
Vippeserum anbefales ikke til gravide siden de ikke testes på gravide pga etiske årsaker. Det betyr ikke at de er farlige, er bare en føre var som må tas av produsentene :)

Dvs at man ikke vil finne serum (som funker) som ikke har den advarselen. Desverre...
 
Vippeserum anbefales ikke til gravide siden de ikke testes på gravide pga etiske årsaker. Det betyr ikke at de er farlige, er bare en føre var som må tas av produsentene :)

Dvs at man ikke vil finne serum (som funker) som ikke har den advarselen. Desverre...

Ååå, Ja det ga mening! Det forklarer saken at jeg ikke finner noen:facepalm::hilarious:
Herlighet, takk for tips! Da kan jeg egentlig roe meg med at jeg får vente til jeg har født da:hilarious::hilarious:
 
Søkte opp nå og det er vel å drikke det/ta det som tilskudd som ikke er anbefalt :) tror det er trygt å bruke på vipper.
Fant en plass der de hadde spurt forhandler, og de ville ikke anbefale de små mengder på vipper eller bryn en gang! Men er nok av samme grunn som ovenfor her! Er sikkert ufarlig, men alikevell ikke ‘rådet’:rolleyes:
 
Du får finne en god mascara, så blir blikket mer våkent selv om vippene ikke blir like lange;)
 
Back
Topp