Vippe extensions

Mammakanskje3

Flørter med forumet
MayDay2021
Sikkert kjempe dumt spørsmål, men eg kjøre på.
Noken som har erfaring med vippe exstension under graviditeten?

Har veldig lyst på det før jul, men lure jo på korleis det skal gå med tanke på at man må ligge på ryggen ei stund. Har også hørt at man kan reagere på limen lettare når man er gravid. Noken som veit?

At du månligge lengre på rydd ville ikke jeg vært så bekymret for med mindre du blir dårlig av å ligge på ryggen. Har hørt at man kan reagere sterkere på limen når du er gravid, men jeg vet jaggu ikke om det er sant. Ville kanskje ringt en skjønnhetssalong for å høre med dem ;)

Velvet spa skriver: « Vi anbefaler ikke gravide å sette på vippeextensions, skulle du reagere på limet, noe som kan skje, er muligheten for å innta antibiotika litt mer begrenset under et svangerskap.»

Jeg har vippeextensions. Men har hatt det i flere år så vet at jeg ikke reagerer på limet :)
Så har du aldri hatt det så er det kanskje lurt å være forsiktig.
Ligge på ryggen har ikke vært et problem her enda.

Jeg har også vippeextensions, men har ikke kommet så langt at det er problematisk å ligge på ryggen lenge. Det tar jo lengst tid å legge på et helt nytt sett... Etter hvert går det jo an å ta halvtimer for å fylle på, og bare gå litt oftere liksom. :happy:
Jeg tror jeg vil beholde mine med mindre jeg begynner å reagere på limet ja.

Back
Topp