vipkort norge

jaaaa eg hadde men ble kvitt de. hadde for mange år siden

Tror alle som har vært medlemmer der har plagdes med de. [8D]

hehe, ja virker sånn.. jeg meldte meg ut før det kosta penger, i 2005 og fikk 2 regninger nå.. MEN de finner ikke kontrakten de påstår de har. mohahaha, så jeg er heldigvis fri de[:D] skrev jo aldri under på noen kontrakt, takk og lov!!

ORIGINAL: rodstilk

Det er mitt inntrykk og!
Jeg var plutselig medlem uten å ha godtatt noen ting... og utmeldingen var et herk!

ORIGINAL: wimza

flere som har hatt trøbbel med de?

åja! hatt veldig trøbbel med de. starta med at jeg ble ringt opp å fyren i andre enden sa jeg hadde vunnet 2(?) mnd medlemskap. først da jeg fikk papirer i posten så jeg at siden jeg da sa jatakk til å prøve de to månedene måtte jeg nå betale for ett helt år, noe han ikke sa NOE OM til meg på tlf...
sendte mail og ringte flere ganger og sa at da var jeg ikke interessert, men måtte betale 400kr til de for kortet uansett, jeg gjorde det og fikk ene faktura etter den andre etter jeg hadde sendt tilbake kortet og sagt opp abonnement.. sa opp både på mail og TO ganger på tlf..
de påsto de ikke hadde fått tilbake vipkortet og jeg ringte de sikkert 100ganger om det da fakturaer og inkassokrav bare rant inn..
tilslutt ringte pappa dem, hva han sa aner jeg ikke, men ikke hørt fra dem siden [:D] og det er vel 3 år siden nå .. :D

ORIGINAL: Kickie

ORIGINAL: rodstilk

Det er mitt inntrykk og!
Jeg var plutselig medlem uten å ha godtatt noen ting... og utmeldingen var et herk!

ja, jeg møtte jo personlig opp på kontoret til de i trheim i 2005 og meldte meg ut, leverte inn kort.. nå 4 år etterpå mottok jeg regning.. og for å se kontraktn, som ikke finnes, skulle de ha 450kr først... men nå er saken ute av verden, de kom jo ingen vei med kravet sitt. [:D]Og jeg skjønner meg ikke på de som jobber for det firmaet.. Hun kjærringa spurte meg faktisk om hvordan han jeg leverte kortet til så ut, hvem husker det 4år etterpå?

Joda, var ett jæ***a styr med de!! Måtte betale noen fakturarer ([:@]), men etter det har jeg ikke hørt mer.
Ringte og sendte mail til de tusenvis av ganger. Er vel ca 2-3 år siden.

ORIGINAL: siljegulli

Joda, var ett jæ***a styr med de!! Måtte betale noen fakturarer ([:@]), men etter det har jeg ikke hørt mer.
Ringte og sendte mail til de tusenvis av ganger. Er vel ca 2-3 år siden.

oki, glad jeg er kvitt de nå. Tror de fleste kan nekte å betale fakturaene de får, for de har ikke skriftlig kontrakt. (Snakket med forbrukerrådet) De påstår de har kontrakt, og for å se den må man betale 450kr. Ei venninne fikk tilslutt tilsendt sin på mail, gratis, og det var jo ingen underskrift der gitt.. så de kom ikke langt..

Håper alle som mottar regning fra de eller inkassofirma går videre med saken og IKKE betaler..

Jeg MÅTTE betale.... Husker heller ikke hvorfor. Og jeg spurte om å få se kontrakten, men den fikk jeg jo seff ikke se. FOR DE HADDE JO INGEN!!!!!!!!! [:@]
Jeg betalte mest for å bli ferdig med de....
Har og slitt med ett annet firma, vitalis eller noe sånt. Irriterte meg GRØNN!!! Jeg sendte mail på mail uten og få svar... Men ordnet seg heldigvis etterhvert da.

Back
Topp