AKA demisk Elsker forumet 11 Des 2009 #3 øøhhh... ja!! men husker ikke... hmm.... til nyttår er det... er det... ÅÅÅÅÅÅ!!!! Husker ikke[:'(]
AKA demisk Elsker forumet 12 Des 2009 #5 sorry, ble feil [8D] det er optimun 4,6 liter (grønn) men vip-vertinna og gjestene hennes kan kjøpe optimunsettet til 449,- husker ikke hva de rosa var til...
sorry, ble feil [8D] det er optimun 4,6 liter (grønn) men vip-vertinna og gjestene hennes kan kjøpe optimunsettet til 449,- husker ikke hva de rosa var til...
AKA demisk Elsker forumet 12 Des 2009 #6 det står i alle fall optimun, 4,6l som vip'ene får. Men jeg veit det var noe med det rosa settet, men husker ikke hva...
det står i alle fall optimun, 4,6l som vip'ene får. Men jeg veit det var noe med det rosa settet, men husker ikke hva...
AKA demisk Elsker forumet 12 Des 2009 #7 står ikke noe i papirene mine [:@] de ble jo vist frem på salgsmøtet, men jeg husker ikke hva de var til... rop ut når du finner det ut da? kan jeg spørre om hvor du holder til?
står ikke noe i papirene mine [:@] de ble jo vist frem på salgsmøtet, men jeg husker ikke hva de var til... rop ut når du finner det ut da? kan jeg spørre om hvor du holder til?
AKA demisk Elsker forumet 12 Des 2009 #8 Snøhetta, midt-norge. Er inne i min 7. uke nå... flott med jump-produkter[8D] holdt på lenge du eller?
Snøhetta, midt-norge. Er inne i min 7. uke nå... flott med jump-produkter[8D] holdt på lenge du eller?
AKA demisk Elsker forumet 12 Des 2009 #10 tja? mellom 3.500 og 4.000. i de 8 første ukene får du jo produkter om du selger for over 3.500 i uka. Så tror nok du greier det [:D]
tja? mellom 3.500 og 4.000. i de 8 første ukene får du jo produkter om du selger for over 3.500 i uka. Så tror nok du greier det [:D]