vinylskålene??

Jeanies lille verden

Gift med forumet
kan di males?? eller lakkes?? Kan jeg dekorere dem med noe? [8|]
Tåler di oppvaskmaskin`??

Lappen i midten vil bli ødelagt i maskinen, jeg vil ikke tro at de blir noe særlig fine om de lakkes eller males. Hele greia er jo at det ser ut som det det er, nemlig en deformert vinylplate.

Har sett enkelte som er blirr dekorert med halvperler.

jeg har lagt mine i bløt for å ta bort den lappen, syntes den ødela hele det helsvarte stilige imaget [8D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

jeg har lagt mine i bløt for å ta bort den lappen, syntes den ødela hele det helsvarte stilige imaget [8D]

Smaken er som baken. Jeg synes lappen er halve greia[;)] Har laget lapper av coverene som jeg har skrevet tittel og utgivelsesdato på, pluss hvilket nummer i min produksjonsrekke den er. Festet med hampetau[:)]

ORIGINAL: Bare Kari

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Smaken er som baken. Jeg synes lappen er halve greia[;)] Har laget lapper av coverene som jeg har skrevet tittel og utgivelsesdato på, pluss hvilket nummer i min produksjonsrekke den er. Festet med hampetau[:)]

Jo dem er stilige for all del, men di som mottar disse skålene er suuupernøye på stil [&:][8D]

bilde??

Ååå da må jeg løpe å ta [8D]

*løper*..... *knips*... *laster inn*....

Stilig.
Skjønner jeg har gått glipp av mye nå.
Hvordan gjøres dette?

ORIGINAL: RedFrost

Stilig.
Skjønner jeg har gått glipp av mye nå.
Hvordan gjøres dette?

Du bare tar en gammel vinylplate, legger den oppå en skål, glass o.l som tåler varme og setter dette et par minutter i stekovnen på 100grader [;)]
Form slik du vil, FERDIG!! [:D]

Back
Topp