Vintervotter

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hvilke votter har dere til barnet? :)

Hjemmestrikkede pluss litt tynnere thermovotter, slik at han klarer å bevege tommelen/gripe om ting. De i barnehagen sa de var perfekte, og at de sitter godt rundt håndleddet, så han får de ikke av. Refleks, kjøpt på Barnas Hus :)

Kjøpte dem i fjor, sist sesong, og de finnes ikke i nettbutikken til barnas hus lengre. De er gode, og går godt opp over armen, har også glidelås slik at de er enkle å ta av og på. De som ligger ute nå ser ikke like behagelige ut. :/

Har alt i fra tynne vanter til tykke vintervotter fra reima. Også noen i ull fra Lillelam og et par fra Kivat.

Har regnvottene med ullfôr fra nøstebarn og så har jeg hjemmestrikkede votter til tørre dager. Mini liker de strikkede veldig godt, mens de "store" vottene er kjedelige å ha på :p

Har regnvottene med ullfôr fra nøstebarn og så har jeg hjemmestrikkede votter til tørre dager. Mini liker de strikkede veldig godt, mens de "store" vottene er kjedelige å ha på :p
Hvordan er vottene til nøstebarn?
Har tenkt på å kjøpe dem :)

Hvordan er vottene til nøstebarn?
Har tenkt på å kjøpe dem :)

De er gode. Såpass tynne at han kan gripe med dem, god plass til å ha vottene over ermet på utterklærne, ull inni, vanntette, varme og gode og myke. Problemet er at han ikke liker å ha på votter i mer enn 5 sek av gangen uansett hvilke votter det er snakk om :p

Akkurat nå bruker jeg noen tynne ullvotter husker ikkee merke. Men har noen fra Reima som jegblir å bruke til vinteren, gjerne med ullvotter under :)

De er gode. Såpass tynne at han kan gripe med dem, god plass til å ha vottene over ermet på utterklærne, ull inni, vanntette, varme og gode og myke. Problemet er at han ikke liker å ha på votter i mer enn 5 sek av gangen uansett hvilke votter det er snakk om :p
Takk for svar :)
Da tror jeg de må prøves ut.

Back
Topp